• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402080906134
  • خبرنگار : 50300

رئیس دانشگاه خبر داد

آغاز ثبت‌نام وام دانشجویی گروه پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد دزفول

آغاز ثبت‌نام وام دانشجویی گروه پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد دزفول

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از آغاز ثبت‌نام دریافت تسهیلات دانشجویی ویژه دانشجویان علوم پزشکی در گروه پرستاری و مامایی خبر داد.

دکتر مهدی صافی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ارائه تسهیلات دانشجویی ویژه دانشجویان علوم پزشکی اظهار کرد: دانشجویان گروه پرستاری و مامایی متقاضی تسهیلات پس از فراغت از تحصیل که از منابع صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اختصاص می‌یابد، می‌توانند با مراجعه حضوری به صندوق رفاه واحد واقع در ساختمان شیخ مرتضی انصاری دانشگاه، اطلاعات مربوط به نحوه ارائه این تسهیلات را دریافت کنند.

 وی افزود: سقف وام قابل اعطا به تناسب شهریه و هزینه‌های هر مقطع برای دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته تا ۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در چهار نوبت و هر نوبت حداکثر ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و برای دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته تا ۱۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در هشت نوبت و هر نوبت حداکثر مبلغ ۳۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: دانشجویان متقاضی باید فرم‌های پیوست این اطلاعیه را پس از تکمیل به همراه سند تعهد محضری، کپی تمامی صفحات شناسنامه دانشجو و ضامن، کپی کارت ملی دانشجو و ضامن و فیش حقوقی و حکم کارگزینی ضامن به صندوق رفاه واحد تحویل دهند.

صافی عنوان کرد: با توجه به محدود بودن منابع، اولویت پرداخت تسهیلات با دانشجویانی است که مراحل ثبت‌نام، تشکیل و تکمیل پرونده را زودتر انجام دهند. همچنین دانشجویانی که در سال قبل از وام استفاده کرده‌اند نیاز به اخذ مجدد تعهد محضری جدید ندارند.

وی با بیان اینکه تاریخ پایان تحویل مدارک ۳۰ آبان‌ماه است، یادآور شد: تسهیلات اعلام شده برای دانشجویان پرستاری و مامایی است و برای دانشجویان غیر پزشکی نیز متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha