• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402080906344
  • منبع : نمایندگی سمنان

چارطاق آرادان گازرسانی می‌شود

چارطاق آرادان گازرسانی می‌شود

ایسنا/سمنان عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به روستای چارطاق آرادان با حضور استاندار سمنان آغاز شد.

سیدمحمدرضا هاشمی ۹آبان ماه در آئین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به روستای چارطاق آرادان اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه شاهد رضایتمندی مردم بواسطه بهره مندی از نعمت خدادادی گاز باشیم.

وی به توسعه شبکه گازرسانی در این استان طی یک دهه گذشته پرداخت و افزود: ۹۷ درصد خانوار های استان سمنان در حال حاضر از نعمت گاز برخوردار هستند.

استاندار سمنان از چارطاق به عنوان یک روستای مستعد نام برد و تصریح کرد: این منطقه یکی از مناطقی است که از نعمت گاز محروم بود که امروز کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی آن به زمین زده خواهد شد.

هاشمی تاکید کرد: پس از انجام و اجرای فیبر نوری و گازرسانی، بحث جاده از اولویت های این منطقه است.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم، دولت مردمی و جهادی و ساده زیست بوده و منش این دولت کار و خدمتگزاری صادقانه برای مردم است.

اردشیر مطهری، نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با مساعدت وزیر نفت و پیگیری های استاندار ، در دولت سیزدهم دستور گازرسانی به روستاهای منطقه صادر شد و طی فازبندی مختلف اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: بالغ بر ۲۰‌ میلیارد تومان اعتبار در فاز اول برای گازرسانی به روستای چارطاق اعتبار هزینه‌ خواهد شد.

مطهری گفت: تامین اعتبار برای اجرای ۵۷ کیلومتر فیبر نوری و لایروبی رودخانه و مسیل منطقه از جمله مواردی است که‌ با پیگیری مسوولان در این منطقه اجرایی شده است.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان افزود: انشالله بهسازی راه روستایی و آسفالت مسیر دسترسی به روستاهای منطقه از مواردی است که در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا-منطقه چهار طاق و رامه در ۴۰ کیلومتری شهر آرادان واقع است.طول تنگه چهارطاق و رامه از ابتدای تنگه تا رامه بالا ۲۱ کیلومتر است. روستاها و مزارع و باغات متعددی در طول مسیر قرار دارند. این منطقه خوش آب و هوا از مناطق گردشگری در شهرستان آرادان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha