• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402080906372
  • خبرنگار : 50134

یک مسئول در استانداری آذربایجان‌غربی:

دولت سیزدهم از سازمان‌های مردم نهاد حمایت می‌کند

دولت سیزدهم از سازمان‌های مردم نهاد حمایت می‌کند

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: امروز دولت در راستای کمک و همکاری با همه نهادها در حکمرانی از سازمان‌های مردم نهاد حمایت می‌کند و شاهد تسریع در روند برون سپاری عملی به این حلقه‌ها و سمن ها هستیم.

افشار کبیری ۹ آبان در مراسم افتتاحیه رویداد "هم نا" که در سالن جلسات خانه جوان ارومیه برگزار شد،افزود: علت توسعه اغلب کشورهای توسعه یافته حضور بخش خصوصی و سمن ها در بخشهای مختلف از جمله بخشهای اجتماعی و اقتصادی است لذا برای رسیدن به رشد و توسعه مدنظر نیازمند حضور بخش خصوصی و سمن ها در امور مختلف هستیم.

وی با اشاره به اینکه رویداد "هم نا" در راستای توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد و جوانان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در شرایطی که شاهد فردگرایی هستیم سازمان‌های مردم نهاد به عنوان بخشی از نخبگان جامعه برای ترویج  کار گروهی با استفاده از اجرای برنامه‌های مبتنی بر تلاش جمعی کاری ارزشمند را انجام می‌دهند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: برگزاری رویدادهای این چنینی علاوه بر ایجاد مشارکت، روند توانمندسازی سمن‌ها را به همراه دارد.

سجاد بیرامی، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در ادامه افزود: آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های مهم در تحولات فرهنگی وورزشی و اجتماعی بوده و در مشارکت‌های اجتماعی نیز پیشرو است.

وی تصریح کرد: این استان دارای سازمان‌های مردم نهاد فعال با دبیران توانمندی است که برنامه‌ها، رویدادها و فعالیت‌های قابل توجهی را اجرا کرده اند، به طوری که در سال گذشته رشد ۱۱پله ای را در ارزیابی وزارت خانه  ورزش و جوانان در حوزه جوانان داشتیم.

بیرامی با اشاره به اینکه  امروز تعداد قابل توجهی سازمان مردم نهاد جدید  در حوزه جوانان تاسیس شده است، خاطر نشان کرد: باید در حوزه آگاهی بخشی، تقویت و توانمندسازی  این سمن ها تلاش و برنامه ریزی کرد تا نتیجه مثبتی داشته باشند.

وی ادامه داد: در آذربایجان غربی ۱۵۱سمن درحوزه جوانان داریم که همگی در این رویداد حضور دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha