• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402080906431
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی خبر داد

اجرای فاضلاب شهرستان ورزقان با مشارکت شرکت مس سونگون

اجرای فاضلاب شهرستان ورزقان با مشارکت شرکت مس سونگون

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی از اجرای فاضلاب شهر ورزقان با مشارکت شرکت مس سونگون آذربایجان خبر داد.

حیدر فتح‌زاده در حاشیه بازدید از طرح اجرای فاضلاب شهر ورزقان، اظهار کرد: این طرح با مشارکت مس سرنگون در شهر ورزقان و با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان اجرا می‌شود. 

وی، بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های محلی و تسهیل‌گری در استفاده از منابع مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و بخش‌های عمومی را گامی مهم در شروع و اتمام پروژه‌های مرتبط با شاخص‌های توسعه دانست و افزود: این امر موجب تقویت اعتماد و سرمایه اجتماعی بین مردم، شرکت‌ها و نهادهای مرتبط خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، وی یادآور شد: شهر ورزقان با بیش از ۶۲۶۵ نفر جمعیت تاکنون فاقد فاضلاب شهری بوده و این پروژه همزمان در شهر خاروانا و روستای گل‌آخر از منابع شرکت مس سونگون اجرا می‌شود.

توسعه و شتاب‌دهی همکاری‌های مجتمع مس سونگون و پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی

همکاری‌های فناورانه و نوآورانه شرکت مس سونگون و پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی توسعه یافته و شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.

سعید جعفری راد، رئیس پارک علم و فناوری استان با معبود عباس‌زاده، مدیر مجتمع مس سونگون و هیات همراه، در خصوص گسترش تعاملات فناورانه با محوریت صنایع مس بحث و گفت‌وگو کردند.

در این نشست پس از ارائه گزارشی از توانمندی‌های پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی و طرح‌های توسعه مس سونگون و فرصت‌های موجود، مواردی هم‌چون تاسیس و راه‌اندازی «پردیس فناوری مس»، برگزاری نمایشگاه تخصصی مس و صنایع پایین‌دستی و حمایت قانون جهش تولید دانش‌بنیان از تحقیق و توسعه شرکت‌های صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، در ادامه و پس از گفت‌وگو و تبادل نظر، مقرر شد ضمن استمرار این جلسات، چارچوب همکاری‌ها بین این دو مجموعه تبیین شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha