• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402080906460
  • خبرنگار : 50046

استاندار خراسان شمالی:

دشمنان ایران اسلامی، اتحاد مسلمانان را مورد هدف قرار داده‌اند

دشمنان ایران اسلامی، اتحاد مسلمانان را مورد هدف قرار داده‌اند

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: وجود اتحاد و وحدت ملی در تصمیم گیری‌های دشمنان موثر است.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی، امروز ۸ آبان ماه در اجلاسیه شهدای وحدت که در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه شهدای وحدت به صورت عملی در راستای حفظ وحدت در میدان حضور داشتند، اظهار کرد: باید آحاد جامعه با تاسی از شهدا، در کنار اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری ، پشتیبان معظم له هم باشند.

وی افزود: شهید رجبعلی محمدزاده و سردار شوشتری در سیستان و بلوچستان برای ایجاد اتحاد حرکت کردند که دشمنان این امر را تاب نیاوردند و در اقدامی ناجوانمردانه خون این عزیزان را ریختند که این خون نقطه عطفی برای اتحاد هر چه بیشتر مسلمان شد.

حسین نژاد با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی اتحاد مسلمانان را مورد هدف قرار داده‌اند، گفت: هرگاه دشمنان خواستند به این کشور با هر روشی نزدیک شوند و ضربه وارد کنند، اتحاد میان مردم بیشتر و حضور آنان در عرصه‌های مختلف گسترده و قوی تر شده است.

وی با اشاره به اقدامات اسرائیل جنایتکار در غزه، افزود: اگر جهان اسلام با هم متحد شوند، اسرائیل جنایتکار اینگونه در غزه جولان نمی‌دهد و خون مردم مظلوم و بیگناه به زمین ریخته نمی‌شود.

نماینده عالی دولت در استان گفت: در شرایط کنونی جهان، باید نسبت به حفظ انسجام و وحدت ملی در کشور اهتمام بورزیم چراکه این امر بیش از پیش در تصمیم گیری دشمنان موثر است.

وی به روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و یادآور شد: ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی بوده، زیرا مقارن با تبعید امام راحل و شهادت دانش‌آموزان است.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر حضور گسترده مردم در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان، ادامه داد: حضوری قوی و پرشور در این مهم با هدف تجدید میثاق با شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha