• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402080906569
  • خبرنگار : 50463

جانشین شورای اطلاع رسانی استان:

ستاد تخصصی اطلاع‌رسانی رویدادهای ورزشی در یزد تشکیل ‎شود

ستاد تخصصی اطلاع‌رسانی رویدادهای ورزشی در یزد تشکیل ‎شود

ایسنا/یزد جانشین رئیس شورای اطلاع رسانی استان گفت: برای تحول در اطلاع رسانی رویدادهای ورزشی لازم است که ستاد اطلاع رسانی مجزا برای رویدادهای مهم ورزشی تشکیل و برای رسانه‌ها، تولید محتوا و برای عموم مردم اطلاع رسانی انجام شود.

«علی اکبر عزیزی» در نشست شورای اطلاع رسانی استان که پیش از ظهر امروز سه‌شنبه با موضوع اطلاع‌رسانی حضور ورزشکاران یزدی در مسابقات آسیایی هانگژو تشکیل شد، گفت: با برنامه ریزی مناسب باید برای پوشش رسانه‌ای و اطلاع رسانی رویدادهای مختلف ورزشی که استان یزد میزبان است و همچنین حضور ورزشکاران در رویدادهای بین‌المللی ورزشی، اقداماتی فراتر از آنچه که در حال حاضر صورت می‌گیرد، انجام شود.

جانشین رئیس شورای اطلاع رسانی استان افزود: اقداماتی باید صورت گیرد که از زمان اعزام و حتی قبل از اعزام و بازگشت از رویدادهای مهم بین المللی همچون بازی‌های آسیایی و المپیک، به طور گسترده اطلاع رسانی برای عموم مردم صورت گیرد.

وی یادآور شد: برای تحول در اطلاع‌رسانی رویدادهای ورزشی لازم است که ستاد اطلاع رسانی مجزا برای رویداد های مهم ورزشی تشکیل و برای رسانه‌ها، تولید محتوا و برای عموم مردم اطلاع رسانی انجام شود، که متولیان امر باید این اقدام را برای میزبانی از رقابت‌های جام فجر بدمینتون که یکی از مهم ترین رویداد های ورزشی کشور و حتی در سطح بین الملل است انجام دهند چرا که کسب رنکینگ در این رویداد برای کسب سهمیه المپیک پاریس برای ورزشکاران حائز اهمیت است.

عزیزی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در حوزه اطلاع رسانی و پوشش خبری حضور ورزشکاران در رویدادهای بین المللی باید انجام شود، حضور رسانه‌ها در منزل ورزشکاران و پخش زنده حال و هوای منزل آنان در هنگام برگزاری مسابقات ورزشکاران است چرا که این امر موجب ترغیب و تشویق سیار ورزشکاران برای مدال آوری نیز می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار افزود: همچنین پس از بازگشت قهرمانان از رویداد های ورزشی، باید مراسم استقبال باشکوهی و همچنین اطلاع رسانی گسترده برای دعوت اقشار مختلف مردم صورت گیرد.

عزیزی در پایان این نشست تاکید کرد: تعداد ورزشکاران مدال آور در رویدادهای همچون بازی‌های آسیایی تعداد بالایی نیست لذا ورزشکاران مدال‌آور باید در طول سال تحت حمایت کامل و قاطع صنایع بزرگ و معادن استان قرار گیرند و حتی چه اشکال دارد تاملی صورت گیرد تا مدال نیز به نام حامی مالی ورزشکار ثبت شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha