• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402080906605
  • خبرنگار : 50187

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه:

۸۰ درصد مهارت‌آموزی نیروهای وظیفه منتج به اشتغال شده است

۸۰ درصد مهارت‌آموزی نیروهای وظیفه منتج به اشتغال شده است

ایسنا/کرمان فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با اشاره به اینکه ۸۰ درصد مهارت‌ها منتج به اشتغال شده، گفت: هدف‌گذاری بر پوشش مهارت‌های عمومی و تخصصی یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۶۰۶ نفر است.

سردار محمدجواد زاده‌کمند امروز ۹ آبان ماه در همایش استانی قرارگاه مهارت‌آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در کرمان با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: امروز جهان چشمه کوچکی از مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی را می‌بیند، اینکه مبارزان فلسطینی به جایی رسیدند که ارتش‌های بزرگ دنیا مبهوت شکسته شدن هیمنه ۷۵ ساله ارتش رژیم صهیونیستی هستند.

وی در ادامه با اشاره به طرح مهارت‌آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: این طرح به منظور آماده‌سازی جوانان برای ورود به زندگی موفق و اشتغال سربازان به کمک دولت آمده است.

به گزارش ایسنا،‌ فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، توانمندسازی و کسب مهارت، ارتقاء اثربخش و جذابیت دوره سربازی و تسهیلگری در اشتغال را از جمله مزایای این طرح‌ها دانست.

زاده‌کمند از قرارداد با ۲۷ دستگاه در راستای مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خبر داد و گفت: هدف‌گذاری بر پوشش مهارت‌های عمومی و تخصصی یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۶۰۶ نفر است که ۶۸۲ هزار نفر مهارت‌های عمومی و ۷۶۸ هزار نفر آموزش‌های تخصصی را در شش سال گذشته گذرانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد مهارت‌ها منتج به اشتغال شده، تصریح کرد: ۱۴ هزار محیط کار واقعی و ۳۰۰۰ مجتمع آموزشی در راستای طرح‌های مهارت‌آموزی سربازان وظیفه ساماندهی و توسعه داده شده‌اند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: مهارت‌آموزی‌ سربازان باید به مهارت‌ورزی گسترش داده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha