• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402080906607
  • خبرنگار : 50039

​رئیس جهاد دانشگاهی گلستان:

باید همه هنرمندان کشور پیشگام تبیین مظلومیت مردم فلسطین باشند

باید همه هنرمندان کشور پیشگام تبیین مظلومیت مردم فلسطین باشند

ایسنا/گلستان رئیس جهاد دانشگاهی استان گلستان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه پوستر «مسجد الاقصی» توسط مرکز تولید محتوای معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی نشانگر موقعیت شناسی جهادگران واحد است، افزود: برای تبیین مظلومیت مردم فلسطین، باید همه هنرمندان پای کار باشند.

ابراهیم شهبازی صبح سه شنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۲ در آیین بازگشایی نمایشگاه مجموعه پوستر «طوفان الاقصی» که توسط مرکز تولید محتوای معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گلستان در ساختمان اداری این مرکز علمی افتتاح شد، اظهار کرد: آنچه که امروز جهانیان به آن رسیده‌اند، علم به مظلومیت مردم فلسطین و خوی ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه این رژیم کودک کش بیش از هفت دهه در مناطق اشغالی دست به ظلم، ستم و نسل کشی زده است، ادامه داد: آنچه جامعه جهانی به خصوص ملت آزادی خواه جهان طی چند روز گذشته شاهد آن بودند، چهره واقعی صهیونیست‌ها و آلوده بودن دست آنها به خون هزاران شهید و کشتار زنان، کودکان و سالمندان بوده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان گلستان با تأکید بر اینکه یکی از روش‌هایی که می‌توان آنچه در سرزمین‌های اشغالی بر فلسطینیان می‌گذرد را به منصه ظهور گذاشت، زبان هنر است، افزود: قطع به یقین زبان هنر گویا و رسا و بین تمام اقوام و ملت‌ها مشترک است و نیازی به مترجم و زبان شناسی ندارد.

باید همه هنرمندان کشور پیشگام تبیین مظلومیت مردم فلسطین باشند

وی اقدام مرکز تولید محتوای معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در خصوص برپایی این نمایشگاه با مضامین اختصاصی «غزه و فلسطین» و عملیات پیروزمندانه «طوفان الاقصی» را گویای موقعیت شناسی و به تعبیری آتش به اختیار بودن جهادگران این مرکز دانست و خاطرنشان کرد: مرکز تولید محتوا باید از همه ظرفیت‌های خود در راستای طراحی و تولید و از همه مهمتر نشر و در دسترس قرار دادن این طرح‌ها برای استفاده عموم بهره‌مند شود.

شهبازی با اشاره به اینکه پدیده‌های فرهنگی، رخ رویدادهای فیزیکی هستند، اضافه کرد: آنچه در این پوسترها بیشتر قابل رویت است، استفاده از ابتکار عمل با بهره‌مندی از تکنولوژی هوش مصنوعی و دیگر روش‌های طراحی دیجیتال بوده که نشانگر توانمندی بالای مرکز تولید محتوای جهاد دانشگاهی گلستان است.

وی با اشاره به اینکه امروز در شرایطی قرار داریم تا باید همه هنرمندان کشور پیشگام تبیین مظلومیت مردم فلسطین باشند، تصریح کرد: جهاد تبیین محدود به زمان و مکان خاص نیست و در هر شرایطی که بپذیریم حقی ضایع می‌شود، باید به این نوع جهاد پرداخت.

به گزارش ایسنا، پوسترهای این نمایشگاه توسط مرکز تولید محتوای جهاددانشگاهی گلستان با مضامین مختلف مرتبط با عملیات «طوفان الاقصی» و سرنوشت رژیم غاصب صهیونیستی و آیات قرآن کریم و بیانات مقام معظم رهبری طراحی شده و در آیین افتتاح نمایشگاه مذکور جمعی از کارکنان جهاد دانشگاهی استان گلستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha