• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402080906636
  • خبرنگار : 50463

لیگ برتر والیبال ایران؛

۳ نماینده والیبال یزد در ۳ شهر به دنبال سومین پیروزی

۳ نماینده والیبال یزد در ۳ شهر به دنبال سومین پیروزی

ایسنا/یزد هفته سوم لیگ برتر مردان با هفت دیدار پیگیری می‌شود که تیم‌های دوم و سوم جدول در اردکان به مصاف یکدیگر می‌روند، شهداب یزد میهمان مس رفسنجان و ایفاسرام در رامسهر میهمان است.

هفته سوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران روز چهارشنبه دهم آبان با هفت دیدار در شهرهای اردکان، رامسر، اسلامشهر، گنبد، رفسنجان، گرگان و اصفهان پیگیری می‌شود.

حساس ترین دیدار لیگ در اردکان

حساس‌ترین دیدار این هفته در سالن آیت‌الله خاتمی اردکان رقم می‌خورد، جای که تیم‌های چادرملو و فولاد سیرجان ایرانیان که با دو برد و شش امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم جدول قرار دارند، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

حساسیت این بازی از این جهت بالاست که فاتح این دیدار به سومین برد متوالی خود دست می‌یابد و در جایگاه بهتری نسبت به حریف خود قرار می‌گیرد.

شاگردان «کامبیز یعقوبی» در چادرملو اردکان در هفته نخست پیکان را در تهران و در هفته دوم گیتی پسند را در اردکان از پیش رو برداشتند تا این هفته در دومین بازی خانگی خود در این رقابت‌ها با فولاد سیرجان ایرانیان روبرو ‌شوند.

مدعی قهرمان در رفسنجان به دنبال پیروزی

صدرنشین جدول مسابقات و مدافع عنوان قهرمانی یعنی تیم شهداب یزد، در هفته سوم و در رویارویی با مس رفسنجان به دنبال سومین برد متوالی و تداوم صدرنشینی خود هستند.

شاگردان «محمدرضا تندروان» در هفته نخست با شکست سایپا تهران و در هفته دوم در دیداری خانگی با شکست پاس گرگان صدرنشین جدول شده بودند.

از سوی دیگر تیم مس که با یک برد و دو امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد و از حضور تماشاگران خود در این بازی بهره‌مند و به دنبال دومین برد خود است.

ایفاسرام به دنبال سومین پیروزی پیاپی در رامسر

شاگردان «علیرضا طلوع کیان» در هفته دوم در دیداری که ۱۲۲ دقیقه طول کشید، میزبان خود یعنی تیم تیم طبیعت تازه وارد را شکست داد تا با دو برد، شش امتیازی شود.

تیم هورسان رامسر نیز در دو بازی قبلی خود یک برد و سه امتیاز کسب کرده است و با این عملکرد فعلا در جایگاه هفتم جدول قرار دارد.

قرمز پوشان ایفا که با دو برد و شش امتیاز در رتبه چهارم قرار دارند، این هفته در سالن شهید صدر شهر رامسر میزبان بلندقامتان این شهر  هستند.

برنامه کامل دیدارهای هفته سوم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت ۱۶

هورسان رامسر – ایفاسرام اردکان

رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶

مس رفسنجان – شهداب یزد

اردکان، سالن آیت اله خاتمی، ساعت ۱۶

چادر ملو اردکان – فولاد سیرجان ایرانیان

اسلامشهر، سالن شهید بیضایی، ساعت ۱۶

طبیعت – نیان الکترونیک خراسان

گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۶

شهرداری گنبد کاووس – شهرداری ارومیه

گرگان، سالن راه‌آهن، ساعت ۱۶

پاس گرگان – پیکان تهران

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت ۱۶

گیتی‌پسند اصفهان – سایپا تهران

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha