• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402080906699
  • خبرنگار : 50471

فرماندار شهرستان نهاوند:

رونق اقتصادی با ایجاد امکانات رفاهی در سراب گیان

رونق اقتصادی با ایجاد امکانات رفاهی در سراب گیان

ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: ایجاد امکانات رفاهی در سراب گیان نهاوند باعث جذب گردشگر و رونق اقتصادی این منطقه می‌شود.

ضرغام احمدوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وجود سراب پرآب گیان که در ماه‌های گرم سال با انبوه جمعیت گردشگر از سراسر کشور مواجه می‌شود نعمتی بزرگ است که برای بهره‌برداری مناسب از این موهبت باید برنامه‌ریزی و زحمات شبانه‌روزی انجام شود.

وی افزود: سراب گیان به‌عنوان پر بازدیدترین منطقه گردشگری نهاوند نیازمند ایجاد زیرساخت‌ها و خدمات رفاهی برای استفاده مردم است.

احمدوند تصریح کرد: سکوهای نشیمن و سایر امکانات رفاهی در سراب باید در اختیار مسافران و گردشگران قرار بگیرد و نباید وجهی در رابطه با اجاره سکوها از کسی اخذ شود که باعث نارضایتی و گلایه گردشگران شود.

فرماندار نهاوند سراب گیان را یک سرمایه ملی و ظرفیت ویژه برای معرفی شهرستان به مسافران و گردشگران دانست و گفت: باید با برنامه‌ریزی و ایجاد امکانات رفاهی در این منطقه به دنبال جذب گردشگران و رضایت مردم باشیم و اولویت باید جذب و رضایت گردشگر باشد.

وی بیان کرد: خدمات رفاهی باید در اختیار گردشگران قرار بگیرد و هر دستگاهی که متولی است باید همه تلاش خود را برای جذب گردشگر و رضایت مسافران انجام دهد.

احمدوند یادآور شد: چند ماه است که مدیریت سراب گیان به سازمان همیاری شهرداری‌های استان همدان واگذار شده و اقداماتی در این سراب در حال اجراست ولی هنوز این سراب نیاز به کارهای بیشتر دارد.

فرماندار نهاوند اظهار کرد: داشتن جاده مناسب، ایجاد امکانات اقامتی و رفاهی، ایجاد سکوهای نشیمن، برپایی غرفه‌های محصولات کشاورزی بخش گیان، ایجاد غرفه‌های فروش صنایع‌دستی، ایجاد سرویس‌های بهداشتی مناسب و دیگر کارهای رفاهی می‌تواند این سرآب را به یکی از پربازدیدترین مناطق گردشگری کشور تبدیل کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha