• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۴
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402080906786
  • خبرنگار : 50024

رئیس کمیته امداد:

البرز از استان‌هایی است که بیشترین تعداد خیرین را دارد

البرز از استان‌هایی است که بیشترین تعداد خیرین را دارد

ایسنا/البرز رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با این تعداد خیر و حجم کمک‌هایی که انجام می‌دهند، نباید فقیر و نیازمندی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، سید مرتضی بختیاری روز سه شنبه ۹ آبان در مراسم رونمایی از سامانه سخا که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد با محکوم کردن جنایات اسراییل در غزه اظهار کرد: این نوع کودک کشی و انسان کشی در هیچ دوره از تاریخ سابقه نداشته و حتی نازی‌ها هم چنین جنایتی در حق بشریت نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کشت و کشتاری که صهیونیست‌ها در غزه به راه انداخته‌ و باعث مرگ بیگناهان بسیاری شده‌اند بی سابقه بوده، گفت:  قطعا این جنایات بدون حمایت‌های آمریکا، انگلیس و سایر سلطه گران شدنی نبود.

این مسئول ابراز کرد: امیدواریم هر چه زودتر نظام سلطه در جهان که در راس آنها آمریکا، اسراییل و انگلیس قرار دارد سرنگون شود و جبهه مقاومت در سوریه، غزه، عراق، یمن و ... پیروز شود.

بختیاری در ادامه با اشاره به هدف راه اندازی سامانه سخا توضیح داد: با این تعداد خیر و حجم کمک‌هایی که انجام می‌دهند، نباید فقیر و نیازمندی داشته باشیم.

وی ادامه داد: با راه اندازی این سامانه شرایطی فراهم می‌شود که خیرین بدون اینکه نیاز باشد خودشان محله به محله بگردند و فقرای واقعی را شناسایی کنند، به راحتی بتوانند به جامعه هدف‌شان کمک کنند.

رییس کمیته امداد امام خمینی تصریح کرد: سامانه سخا ظرفی است که نیازمندان هم می‌توانند با حفظ کامل شأن و عزت نفس، اطلاعات خود را وارد و از حمایت های خیرین برخوردار شوند.

وی افزود: برای راه اندازی این سامانه نهادهای زیادی درگیر بودند و نتیجه نهایی حاصل تلاش جمعی است.

وی گفت: البرز یکی از استان‌هایی است که بیشترین تعداد خیرین را دارد و همین باعث شده این سامانه در این استان رونمایی شود.

بختیاری ابراز کرد: خیران البرزی نه تنها در این استان بلکه در دور افتاده‌ترین روستاهای خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان و ... به نیازمندان کمک می کنند و کارهای بزرگی برای کاهش فقر انجام می دهند.

وی توضیح داد: هدف اصلی ما این است که سامانه سخا توسط خیرین اداره شود و دولت صرفا فضای پشتیبانی این سامانه را به عهده داشته باشد.

این مسئول گفت: بدون شک اگر این فضا را در اختیار مردم قرار دهیم و رفع فقر به  شکل مردمی بگیرد، روزی می‌رسد که فقر مطلق در کشور از بین می رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۸ ۰۱:۰۳

باسلام لطفا شماره تماس پشتیبانی سایت سخا برام میفرستید ممنون میشم