• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402080906801
  • خبرنگار : 50176

معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان:

دانشجویان منشأ تحولات منجر به پیشرفت علمی هستند

دانشجویان منشأ تحولات منجر به پیشرفت علمی هستند

ایسنا/لرستان معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان گفت: دانشجویان باید بتوانند با نگاه و امید به آینده، منشأ تحولات در راه پیشرفت همه‌جانبه علمی کشور شوند.

سعید محمدزاده امروز نهم آبان‌ماه در مراسم جشن ویژه دانشجویان دختر جدیدالورود دانشگاه لرستان که در سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: وقتی یک دانشجو بتواند هم از بُعد علمی و هم از بُعد مهارتی و تربیتی موفق بشود، در آینده بعد از دانش‌آموختگی، بدون شک در هر جایگاهی که قرار داشته باشد یک انسان تحول‌ساز خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های اثرگذاری که امروزه در بخش‌های گوناگون برای ایران اسلامی حاصل شده است مرهون تلاش و کوشش و امید به آینده نخبگان علمی و جامعه دانشگاهی کشور است، افزود: دانشجو همواره باید در مسیر تحول‌خواهی علمی مبتنی بر تعالیم دینی قرار داشته باشد.

معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان برخی از مهم‌ترین پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه لرستان از جمله کتابخانه مرکزی این دانشگاه را برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه لرستان تشریح کرد و از دانشجویان خواست همواره در طول زندگی به‌ویژه دوران تحصیل دانشجویی، برنامه‌ریزی و هدف داشتن را مورد توجه قرار بدهند.

محمدزاده از دانشجویان خواست علاوه بر کسب علم در رشته تخصصی، به موضوع مهارت‌آموزی حین تحصیل هم توجه داشته باشند تا در آینده بعد از دانش‌آموختگی، بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

گفتنی است، در این جشن، محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، علی میر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان نیز هر کدام در سخنان کوتاهی، مهمترین بخش‌های حوزه کاری خود را برای دانشجویان تشریح کردند تا دانشجویان جدیدالوورد با وظایف هر کدام از معاونت‌های دانشگاه لرستان و زیرمجموعه‌های کاری آنها، آشنا شوند.

در این جشن، نمایندگان تشکل‌ها، انجمن‌ها، شورای صنفی دانشجویان و کانون‌های فرهنگی هنری دانشجویی دانشگاه لرستان نیز هر کدام شرحی از وظایف خود را بیان کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha