• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402080906854
  • خبرنگار : 30147

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:

مداخله در انتخابات خط قرمز دستگاه‌های اجرایی است

مداخله در انتخابات خط قرمز دستگاه‌های اجرایی است

ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی، مداخله در انتخابات را خط قرمز دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

هادی طباطبایی امروز، نهم آبان‌ماه در جلسه شورای اداری تربت‌حیدریه که در محل سالن همایش‌های فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه مداخله در انتخابات خط قرمز دستگاه‌های اجرایی است و به طور جدی با خاطیان برخورد می‌شود، گفت: فرمانداران، بخشداران و روسای ادارات به عنوان مجری انتخابات متعهد هستند.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران، بخشداران و روسای ادارات حق هیچگونه مداخله، له یا علیه کسی را حتی در ساعات غیر اداری ندارند، البته باید گفت در چهار دهه گذشته که انتخابات برگزار شده این عدم مداخله از سوی دستگاه‌های اجرایی رعایت شده است.

طباطبایی دو عامل مهم برای مشارکت حداکثری در انتخابات را تبیین دستاوردهای نظام و خدمت رسانی به مردم برشمرد و اظهار کرد: مخاطب اصلی این دو، کارگزاران نظام و خدمت‌گذاران به مردم هستند.

 معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی، خدمت‌رسانی برای بالا رفتن مشارکت حداکثری را بسیار ارزشمند دانست و گفت: اینکه مردم متوجه شوند که حقیقتا به دنبال انجام امورات آنها هستیم بسیار مهم است.

وی ادامه داد: تبیین دستاوردهای نظام گام دوم برای افزایش مشارکت در انتخابات است که به عنوان امر واجب باید کارگزاران نظام به آن‌ پایبند باشند و همچنین باید دستاوردهای ۴۴ سال خدمت نیز ارایه شود.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه نظام اسلامی دچار هجمه رسانه‌ای شدید دشمن قرار دارد، بیان کرد: روزانه بالغ بر ۴ میلیون پیام در سه شبکه اجتماعی با زبان فارسی و به صراحت علیه نظام اسلامی شبهه پراکنی می‌کنند که می‌طلبد واقعیت جامعه و نظام به بدنه مردم منتقل شود. 

طباطبایی در ادامه با اشاره به اینکه مخاطب اول جهاد تبیین جوانان هستند، گفت: هر کجا که مدیران، نخبگان و خواص جامعه احساس کردند در خصوص دستاوردی ادعا کرده‌ایم، آن را به صورت مستند برای جوانان تبیین کنند. 

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود، بمباران‌های اخیر غزه توسط رژیم صهیونیستی را نشان دهنده اوج ضعف و ناتوانی آنها دانست و افزود: آنها از این جهت که قدرت مقابله با حماس را ندارند، مردم را بمباران می‌کنند و از مردم و کودکان بی‌گناه تلفات می‌گیرند. 

طباطبایی تصریح کرد: نشانه دیگر ضعف و استیصال این رژیم جعلی آن است که به طور مکرر پیام می‌دهند که ما دیگر وارد جبهه جدیدی از جنگ نمی‌شویم و شما هم وارد نشوید.

وی بیان کرد: نگرانی و ترسی که در دل دشمن صهیونیسم ایجاد شده بسیار بالاست، به طوری که وزیر امور خارجه کشورمان این روزها در داخل خاک آمریکا سیاستمداران ایالات متحده و صهیونیست‌ها را تهدید و اعلام می‌کند که غزه و فلسطین متعلق به ملت‌های مسلمان است و ادامه این روند احتمالا جبهه‌های جدیدی علیه صهیونیست‌ها باز کند و این عزت و اقتدار نظام اسلامی را می‌رساند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha