• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402080906868
  • خبرنگار : 50283

میثم علیپور:

موانع را باید با تلاش به مقدمات پیشرفت تبدیل کنیم

موانع را باید با تلاش به مقدمات پیشرفت تبدیل کنیم

ایسنا/گیلان عضو تیم ملی پاراوالیبال کشور با تاکید بر اینکه نباید از سختی‌ها در عرصه ورزش دلسرد شویم، افزود: شکست در ورزش نباید باعث سرخوردگی شود در واقع همه موانع را باید با تلاش و پشتکار به مقدمات پیشرفت تبدیل کنیم.

به گزارش ایسنا در دیدار فینال رقابت‌های والیبال نشسته مردان بازی‌های پاراآسیایی هانگژوی چین تیم ملی کشورمان که میثم علیپور از بندرانزلی را در ترکیب خود داشت ۳ بر یک تیم قزاقستان را شکست داد و به مدال طلا رسید. 

ملی پوشان والیبال نشسته در این دیدار با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ پیروز شدند و سکوی قهرمانی را از آن خود کردند.

تیم ایران که قزاقستان را در مرحله گروهی نیز شکست داده بود، در این مسابقات حتی یک ست هم به حریفان نداد و همچون همیشه، با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

موانع را باید با تلاش به مقدمات پیشرفت تبدیل کنیم

در همین رابطه میثم علیپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این دور از رقابت‌ها که چهارمین دوره بازی‌های آسیایی به میزبانی هانگژو چین بود ۵ بازی با تیم‌های قزاقستان، چین، کره و کامبوج همچنین یک دیدار دوستانه با چین داشتیم.

وی افزود: در همه بازی‌ها نتایج را با نتیجه ۳ بر صفر بر تیم‌های حریف بردیم که به نوعی تمرین برای حضور در رقابت‌های شهریور سال بعد پارالمپیک لندن محسوب می‌شد.

علیپور تصریح کرد: از اولین دوره رقابت‌ها که در گوانجو چین برگزار شد رفته رفته رقابت‌ها بهتر و تیم‌ها از سطح خوبی برخوردار شده بودند ضمن اینکه سطح میزبانی هم بهتر شده بود.

موانع را باید با تلاش به مقدمات پیشرفت تبدیل کنیم
این ورزشکار گفت: با توجه به اینکه بخشی از وقت زندگی را در اردو و مسابقات هستم بار زندگی بر دوش همسرم است و ممنونم که با این مورد کنار آمده است.

عضو تیم ملی پاراوالیبال کشور با تاکید بر اینکه نباید از سختی‌ها در عرصه ورزش دلسرد شویم، افزود: شکست در ورزش نباید باعث سرخوردگی شود در واقع همه فرصت ها را باید با تلاش و پشتکار به مقدمات پیشرفت تبدیل کنیم.

علیپور تاکید کرد: من سال ۲۰۱۲ به دلیل کم کاری‌هایی که داشتم از تیم ملی جا ماندم و در واقع نفر سیزدهم و عضو علی البدل بودم ولی بعد از آن تصمیم گرفتم که به صورت جدی کار کنم و در نزدیکترین مسابقه بعد از آن که پارالمپیک لهستان بود به عنوان ۶ نفر اصلی عضو تیم ملی انتخاب شدم و تا به امروز توانستم جایگاه خودم را حفظ کنم.

موانع را باید با تلاش به مقدمات پیشرفت تبدیل کنیم
این والیبالیست با بیان اینکه متولد سال ۶۸ در بندر انزلی هستم و آشنایی من با والیبال کاملاً اتفاقی بود، تصریح کرد: تا سن نوجوانی فوتبال بازی می‌کردیم یک روز تعداد اعضای تیم به حد نصاب نرسید یک تور والیبال همان نزدیکی بود که چند نفر والیبال بازی می‌کردند و من هم برای بازی به آنها ملحق شدم و  از آن لحظه که توپ به والیبال را در دستم گرفتم و بازی کردم دیگر سمت فوتبال نرفتم و مسیر زندگی ام با والیبال گره خورد.

عضو تیم ملی پاراوالیبال کشور تاکید کرد: والیبال ورزش پرهزینه‌ای نیست یک سالن ورزشی مناسب و یک توپ می‌خواهد که در شهرستان فراهم است و علاقه مندان می توانند به راحتی وارد این ورزش شوند.

علیپور که منتظر تولد دومین فرزند خود است، تصریح کرد: از روزی که فرزند اولم؛ برفا که الان نزدیک به ۴ سال سن دارد توانست روی پا بایستد والیبال را با او تمرین کردم و امیدوارم که یک روز او را در ترکیب تیم ملی ببینم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha