• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402080906876
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

دستگیری سارق طلاجات زنان سالخورده در مراغه 

دستگیری سارق طلاجات زنان سالخورده در مراغه 

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سارق حرفه‌ای طلاجات زنان سالخورده خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر این‌که مردی میانسال در سطح شهر به بهانه‌های مختلف اقدام به فریب و سرقت طلاجات (انگشتر، گوشواره و...) زنان سالخورده کرده، بلافاصله موضوع در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان ابتدا با چهره زنی فرضی سارق را مشخص و با انجام تحقیقات میدانی و روش‌های علمی کشف جرائم، موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را حین سرقت انگشتر یکی از خانم‌های سالخورده دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد سارق سابقه دار و زندانی رای کار بوده و اهل یکی از شهرستان‌های همجوار می‌باشد که با پرسه زدن در معابر به بهانه‌های مختلف از جمله کمک به زنان سالخورده و همچنین با ادعای آشنایی با پسر آنها سوژه خود را انتخاب و با شگردهای خاص انگشتر و گوشواره‌های آنها را سرقت می‌کرده، که در بازجویی‌های فنی تا کنون به ۹ فقره سرقت از زنان سالخورده و همچنین چند فقره سرقت از معابر و اماکن عمومی اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارق ۹ عدد انگشتر طلا به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال کشف و با شناسایی تحویل مالباختگان شد که در این راستا چهار نفر مالخر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به همراه متهم اصلی تحویل مرجع قضایی شدند. 

فوت راکب موتورسیکلت در اهر

فرمانده انتظامی اهر از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی سواری پژو در محور اهر-تبریز و فوت راکب موتورسیکلت خبر داد.

سرهنگ قدرت آقاپور روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور اهر-تبریز، روبروی روستای دایلار بلافاصله ماموران پاسگاه اوچ هاچا به همراه یگان‌های امدادی سریعا در محل حاضر شدند. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده که راکب موتور سیکلت به علت مصدوم بودن توسط عوامل امدادی به بیمارستان اهر منتقل شد.

وی ادامه داد: راکب موتورسیکلت در این حادثه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد. علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است. 

آقاپور با تاکید بر نقش عوامل انسانی در کاهش تصادفات از رانندگان خواست ضمن توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت و از هرگونه سرعت غیرمجاز خودداری و با هوشیاری کامل در سطح جاده رانندگی کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha