• چهارشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402081007209
  • خبرنگار : 50187

/در راستای زیست عفیفانه و ارائه پوشاک متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی/

آغاز به کار نمایشگاه مد و لباس در کرمان

آغاز به کار نمایشگاه مد و لباس در کرمان

ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نمایشگاه مد و لباس با حضور ۹۰ تولیدکننده برتر کشور در محل هتل ایرانگردی کرمان افتتاح شد.

محسن روحی صبح امروز ۱۰ آبان ماه در حاشیه برپایی نخستین رویداد و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کرمان، با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از شاخص‌ها و ویژگی‌های برتر بانوان است که در دین مبین اسلام نیز مورد تاکید قرار دارد، اظهار کرد: نمایشگاه مد و لباس کرمان در راستای زیست عفیفانه و ارائه پوشاک با کیفیت و متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی برپا شده است.

وی تصریح کرد: در نخستین رویداد و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کرمان، ۹۰ طراح و تولیدکننده برتر کشور حضور دارند تا بهترین تولیدات خود ارائه دهند.

روحی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت سه روز از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان و عموم مردم است، افزود: عمده طراحان و تولیدکنندگانی که در این نمایشگاه حضور دارند از استان‌های تهران، کرمان، اصفهان و شهرهای قم و شیراز هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه طراحان و تولیدکنندگانی از استان‌های خوزستان، بوشهر، مازندران، قزوین و زنجان نیز در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، افزود: عمده طرح‌های ارائه شده در نمایشگاه برای بانوان و طرح‌های عفیفانه است. همچنین پوشاک کودک و نوجوان نیز ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در جریان برگزاری نمایشگاه و عرضه و فروش محصولات عفیفانه، کارگاه‌های تخصصی نیز با حضور اساتید برتر کشور در خصوص برندسازی و راه‌های موفقیت در فروش برگزار خواهد شد، ادامه داد: برگزاری ورکشاپ‌های زنده و مشاوره‌های فردی از دیگر بخش‌های نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کرمان است تا کارآموزان و دانشجویان رشته طراحی بتوانند از نزدیک با طراحان و تولیدکنندگان برتر کشور دیدار داشته و مشاوره‌های فردی انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۳ ۱۲:۲۶

با عرض سلام و ادب خدمت شما . تشکر میکنم ازتون بابت برپایی این نمایشگاه . خیلی خوب بود که مدت زمان برگزاری این نمایشگاه بیشتر می‌شد تا ماهایی که تازه خبر دار شدیم از محصولات این نمایشگاه بهره می‌بردیم .