• چهارشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402081007414
  • خبرنگار : 50163

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

۹۰ درصد مدارس متوسطه دور دوم عضو بسیج دانش‌آموزی هستند

۹۰ درصد مدارس متوسطه دور دوم عضو بسیج دانش‌آموزی هستند

ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خوشبختانه تعداد زیادی از دانش‌آموزان زنجانی در مدارس عضو بسیج دانش‌آموزی هستند، گفت: ۹۰ درصد مدارس متوسطه دور دوم، ۸۰ درصد مدارس متوسطه دور اول و ۵۰ درصد مدارس ابتدایی عضو بسیج دانش‌آموزی هستند.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز (۱۰ آبان‌ماه) در دیدار دانش‌آموزان با امام جمعه زنجان با اشاره به بمباران غزه و کشتن زنان و کودکان بی‌گناه، عنوان کرد: جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی در فلسطین انجام می‌دهد در هیچ جای دنیا نظیر ندارد و آنها روی تمام جنایت‌کاران عالم را سفید کرده‌اند.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده، اظهار کرد: در بیان عظمت این شهید والامقام همین بس که امام راحل فرمودند: رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که نارنجک به خود بست و زیر تانک دشمنان رفت.

این مسئول با تاکید بر اینکه خیانت‌ها و جنایت‌های آمریکا و همدستانش باید به اطلاع دانش‌آموزان رسانده شود، متذکر شد: دانش‌آموزان باید آگاه باشند که آمریکا و همدستانش دست به چه جنایت‌هایی به ویژه در فلسطین می‌زنند.

طهماسبی با توضیح اینکه رهبر معظم انقلاب از بسیج دانش‌آموزی به عنوان یک تشکل عمیق و متدین نام بردند، افزود: از اهداف بسیج دانش‌آموزی می‌توان به تربیت دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی و کمک به اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد.

وی با توضیح اینکه خوشبختانه تعداد زیادی از دانش‌آموزان زنجانی در مدارس عضو بسیج دانش‌آموزی هستند، افزود: ۹۰ درصد مدارس متوسطه دور دوم، ۸۰ درصد مدارس متوسطه دور اول و ۵۰ درصد مدارس ابتدایی عضو بسیج دانش‌آموزی هستند.

این مسئول با توضیح اینکه برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی با رویکرد تربیتی و جهت‌گیری انقلابی به صورت دانش‌آموز محور است، گفت: امسال نیز شعار این هفته به نام "مدرسه انقلابی و دانش‌آموز انقلابی" نام‌گذاری شده است و برنامه‌های این هفته در راستای نشاط‌آفرینی، امیدآفرینی، استکبارستیزی با هماهنگی آموزش‌وپرورش در حال اجراست.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی، ادامه داد: از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به طرح شهید بهنام محمدی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشن‌گری، اجرای عملی درس آمادگی دفاعی، راه‌اندازی گروه‌های جهادی مدرسه محور در مدارس، اجرای پویش همکلاسی مهربان، اعزام به راهیان نور، راه‌اندازی شبکه مجازی بسیج دانش‌آموزی و اجرای پویش‌های مختلف دانش آموزی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha