• پنجشنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402081107942
  • خبرنگار : 50201

برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت‌های توزیع برق شمال کشور در غرب مازندران

برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت‌های توزیع برق شمال کشور در غرب مازندران

ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: به منظور پیگیری موضوعات و چالش‌های مشترک شرکت توزیع برق استان‌های شمالی به میزبانی نوشهر برگزار شد تا تصمیمات جمعی در توانیر اثرگذار باشد.

مصطفی بابایی امروز ۱۱ آبان در نشست هم اندیشی شرکت‌های توزیع برق شمال کشور که به میزبانی شرکت توزیع برق نوشهر و با حضور مدیران‌ عامل و معاونین شرکت‌های توزیع برق شمال کشور، برگزارشد؛ با اشاره به نقش  شرکت‌های توزیع برق شمال کشور گفت: هدف اصلی این جلسه استمرار نشست‌های تخصصی استان‌های شمال کشور به‌صورت فصلی در یکی از شرکت‌ها به منظور پیگیری موضوعات و چالش‌های مشترک است.

وی افزود: برخی مشکلات موردی است و در حوزه توزیع و انتقال، قیمت‌های تمام شده، مسائلی وجود دارد که می‌توان با ارائه راهکارها و ایده‌ها از نقاط قوت یکدیگر استفاده کرد.

این مسئول ابراز امیدواری کرد، این نشست‌های تخصصی در بحث تصمیمات و سیاست گذاری توانیر موثر باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: متاسفانه نارسایی‌هایی که در سطح کشور و توانیر وجود دارد این است که ارتباطات شرکت توزیع و نشست‌های توانیر بسیار کم است و لازم است موضوعات به صورت یک‌جا جمع آوری شده و به صورت مداوم و مستمر پیگیری شود.

 بابایی یادآور شد: ایده نشست هم‌اندیشی بین شرکت‌های توزیع خطه شمال کشور چهار شرکت از استان‌های مازندران مرکز و غرب، گیلان، گلستان بوده است که با توجه به حجم فعالیت‌ها و سهمی که این شرکت‌ها در کل کشور دارند نشست تخصصی در غرب مازندران انجام شود و در ادامه نیز نشست‌های فصلی در همه شرکت‌ها برگزار خواهد شد.

این مسئول هدف این نشست را شناسایی چالش‌ها و رویکرد و نقاط قوت به صورت یک تیم سازمانی بزرگ عنوان کرد و یادآور شد: هدف ما کمک رسانی و رفع مشکلات است در واقع در برنامه‌های توانیر تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha