• پنجشنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402081108003
  • خبرنگار : 90111

توخل: بدون شک این آخرین شکست بایرن نخواهد بود

توخل: بدون شک این آخرین شکست بایرن نخواهد بود

سرمربی بایرن‌مونیخ به شکست غیر منتظره تیمش در جام حذفی فوتبال آلمان واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، چهارشنبه‌شب عجیب‌ترین شکست چند سال اخیر بایرن‌مونیخ رقم خورد و این تیم قدرتمند آلمانی در جام حذفی مقابل حریفی گمنام شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. پیش‌بینی می‌شد بایرن‌مونیخ صعودی آسان و پر گل داشته باشد اما شاگردان توماس توخل با نتیجه دو بر یک برابر تیم دسته‌سومی ساربروکن شکست خوردند تا وداعی تلخ و زودهنگام با این رقابت‌ها داشته باشند.

توماس توخل در واکنش به شکست تلخ و غیر منتظره تیمش گفت: «ما با هم شکست می‌خوریم و با هم پیروز می‌شویم. شکستی تلخ و شبی سخت بود. اصلا زمان مناسبی برای سرزنش‌کردن بازیکنان نیست و نمی‌توانم از بازیکنی خاص انتقاد یا او را سرزنش کنم.»

سرمربی بایرن‌مونیخ ادامه داد: «فرصتی برای ناراحتی و انتقادکردن نداریم و باید این شکست را فراموش کرده و به جلو نگاه کنیم. پس از ۱۴ بازی بدون شکست در بدترین زمان ممکن شکست خوردیم. این بدترین زمان برای شکست بود؛ چرا که بازی بعدی وجود ندارد و ما از جام کنار رفتیم.»

او درباره غیبت هری کین در این بازی گفت: «کین از ناحیه زانو احساس درد داشت و به همین خاطر در ترکیب اصلی به میدان نرفت.»

توخل درباره مصدومیت شدید دِلیخت هم گفت: «مصدومیت تلخ و دردآوری بود. باید منتظر گزارش پزشکی ماند و فعلا نمی‌توانم چیزی بگویم.»

او در پایان گفت: «در فوتبال احتمال شکست در هر بازی وجود دارد. بدون شک این آخرین شکست ما نخواهد بود. من همواره از شکست بدم می‌آید. با این حال باید آن را قبول کرد و با قدرت به کار خود ادامه داد.»

بایرن‌مونیخ روزهای خوبی را با توخل تجربه نمی‌کند. این تیم در بوندسلیگا هم نتایج خوبی را در فصل جاری کسب نکرده و این لورکوزن است که در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha