• پنجشنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402081108012
  • خبرنگار : 50463

خداحافظی ۲۴ مدیر یزدی از صندلی مدیریت

خداحافظی ۲۴ مدیر یزدی از صندلی مدیریت

ایسنا/یزد مشاور و دستیار ویژه استاندار یزد گفت: بر اساس نتایج ارزیابی ها، نام ۲۴ تن از مدیران استان در لیست تغییر قرار گرفته است.

«احمد آخوندی» با اعلام پایان ارزیابی عملکرد مدیران استان، گفت: در این مرحله، عملکرد ۸۴ تن از مدیران استانداری، دستگاه های اجرایی و روسای دانشگاه ها در نشست شورای معاونین استانداری مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بنابر نتایج ارزیابی ها یکی از چهار گزینه «تشویق»، «تثبیت»، «تذکر» و «تغییر» شامل حال مدیران می شود، خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی ها، ۵۲ مدیر در پست خود تثبیت شدند که از این تعدد ۳۷ تن به جهت عملکرد بهتر، شایسته تقدیر شناخته شدند.

مشاور و دستیار ویژه استاندار هشت تن از مدیران استان را مشمول دریافت تذکر دانست و خاطرنشان کرد: این گروه از مدیران تا پایان سال مهلت دارند تا نسبت به بهبود عملکرد خود اقدام کنند.

وی افزود: هم چنین مدیران حائز امتیاز کمتر از حد نصاب، از چرخه مدیریتی خارج می شوند و براساس نتایج ارزیابی ها، نام ۲۴ تن از مدیران استان در لیست تغییر قرار گرفته است.

آخوندی با تاکید بر اینکه اسامی هیچ یک از مدیران به صورت عمومی اعلام نخواهد شد، گفت: نتایج ارزیابی عملکرد مدیران مشمول گزینه های تثبیت و تذکر توسط معاونت های مربوطه استانداری، به اطلاع آن ها خواهد رسید.

مشاور و دستیار ویژه استاندار یزد ادامه داد: اسامی مدیران شامل گزینه «تغییر» صرفا به وزارتخانه یا سازمان مربوطه اعلام خواهد شد.

آخوندی با بیان اینکه، استان فعلا برنامه ای برای تغییر فرمانداران و بخشداران ندارد، تاکید کرد: عملکرد مدیران بانک های استان نیز در حال انجام است و نتایج به زودی اعلام خواهد شد.

وی، هدف از این اقدام را تسریع در روند خدمت رسانی به مردم و تحقق سیاست های دولت سیزدهم دانست و افزود: فرآیند تغییر مدیران، زمان بر است و مراحل آن در چارچوب قانون انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، احمد آخوندی با بیان این‌که این ارزیابی، آخرین دور از ارزیابی مدیران کل استان در دولت سیزدهم نیست، گفت: عملکرد مدیران و دستگاه های استان به صورت مستمر ارزیابی و متناسب با نتایج حاصله، تصمیمات لازم از سوی مدیریت ارشد استان اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha