• پنجشنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402081108253
  • خبرنگار : 71979

رضاوند: کاهش قرارداد ما تحت فشار زشت و غیر حرفه‌ای است

رضاوند: کاهش قرارداد ما تحت فشار زشت و غیر حرفه‌ای است

هافبک میانی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه تحت فشار بخواهند قرارداد آنها را کم کنند، زشت و غیرحرفه‌ای است، گفت: از ابتدا راضی بودم قراردادم را کم کنند اما دیگر راضی نیستم.

به گزارش ایسنا، آرش رضاوند پس از تساوی دو بر دو استقلال برابر تیم فوتبال شمس آذر قزوین اظهار کرد: موقعیت‌های زیادی داشتیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم و امیدواریم در بازی بعدی نتیجه بگیریم.

او درباره اینکه پرسپولیسی‌ها معتقدند استقلالی‌ها قراردادشان را کم نکرده‌اند و چنین چیزی امکان ندارد، بیان کرد: نمی‌خواهم در مورد این مسئله صحبت کنم ولی چرا امکان ندارد؟ چه مسئله‌ای است که امکان ندارد؟ طرف خانه خود را می‌فروشد و ما نمی‌توانیم ۱۰ درصد قرارداد خود را کم کنیم؟ اینها جنگ روانی است که می‌خواهند تمرکز تیم استقلال را به هم بزنند و مهم نیست و تاثیر خاصی ندارد.

هافبک میانی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه قراردادی داشتیم و قرار شد رقم آن را کم کنیم، خاطرنشان کرد: صحبت کردم که قراردادم را کم کنند. برای برخی بازیکنان پول زدند و برای ما نزدند. آنهایی که کم نکردند برایشان پول واریز نکردند و این یک موضوع زشتی است و به نظرم غیرحرفه‌ای بود. به شخصه صحبت کردم که این اتفاق رخ دهد اما گویا حالتی است که احساس می‌کنم باید اول کم کنم و بعد پولم را واریز کنند که خیلی زشت و غیر حرفه‌ای است. مگر می‌شود امروز برای همه پول واریز کنند و برای سه - چهار نفر واریز نکنند. اینکه ما را تحت فشار قرار دهند زشت و غیر حرفه‌ای است. در ابتدا خودم راضی بودم قراردادم را کم کنم اما با این شرایط دیگر راضی نیستم.

رضاوند درباره دیدار مقابل شمس آذر نیز عنوان کرد: پس از گل دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم استفاده کنیم.

او در مورد مصدومیتش نیز گفت: با سر به سرم ضربه زد و دستم بی‌حس شد و هیچ چیز نمی‌فهمیدم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha