• پنجشنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402081108268
  • خبرنگار : 50126

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

رفع تصرف فوری بیش از ۵۰۰۰ متر مربع از اراضی تصرفی شهر ایلام

رفع تصرف فوری بیش از ۵۰۰۰ متر مربع از اراضی تصرفی شهر ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف فوری بیش از ۵۰۰۰ متر مربع از اراضی تصرفی شهر ایلام در شبانه روز گذشته خبر داد.

«فرشاد دوستی» در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص رفع تصرف اراضی ملی و دولتی اظهار کرد: با حمایت مسئولین قضایی، دادستان استان و نیروی مقتدر انتظامی، یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان ایلام گشت‌های شبانه روزی حفاظت از اراضی را افزایش داده و با تمام توان با تصرف اراضی مبارزه قانونی کرده و سازه‌های غیر قانونی را تخریب خواهد کرد. 
وی گفت: از شبانه‌روز گذشته  تاکنون در مجموع ۵۰۰۰  متر مربع از اراضی ملی و دولتی شهر ایلام از تصرف اشخاص سودجو خارج شده و در این مدت در سراسر استان یگان حفاظت از اراضی، همکاران معاونت املاک و حقوقی و ادارات شهرستانهای مختلف راه و شهرسازی استان ضمن رفع تصرف مذکور با هوشیاری و گشت شبانه روزی در کل استان فرصت تصرف اراضی به اشخاص سود جو نداده و از زمین های ملی و دولتی در برابر تصرف حفاظت و حراست کرده اند.
دوستی با تقدیر از تعامل و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان تصریح کرد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند، برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: اشخاصی که قصد خرید ملک در هر نقطه از شهرهای استان را دارند ابتدا استعلام لازم از اداره کل راه و شهرسازی در مرکز استان و ادارات راه و شهرسازی شهرستان های مختلف را به عمل آوردند تا در دام اشخاص زمین خوار و سودجو گرفتار نشوند، چرا که هرگونه خرید، فروش، انعقاد قرارداد و تغییر شکل زمین های ملی و دولتی جرم محسوب شده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.
 وی با اعلام شماره تلفن ۱۶۵۶ به صورت شبانه روزی جهت اعلام هر گونه تصرف اراضی از طرف شهروندان گفت: هم استانیهای عزیز با مشاهده هر گونه تصرف اراضی می توانند با شماره مذکور تماس گرفته و یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان را برای حفاظت از بیت المال یاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha