• جمعه / ۱۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402081208454
  • منبع : بازار

دانلود قسمت ۹ فصل ۲ سریال زخم کاری بازگشت با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۹ فصل ۲ سریال زخم کاری بازگشت با لینک مستقیم

برای دانلود قسمت ۹ فصل ۲ زخم کاری بازگشت تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. شما می توانید قسمت نهم فصل دوم زخم کاری را به صورت قانونی از لینک زیر دانلود کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت زردفیلم، سریال زخم کاری ۲ فصل دوم قسمت هشتم از جمعه ساعت ۸ صبح منتشر می شود. فصل دوم زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان با حضور بازیگران معروفی چون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سید جواد هاشمی و.. است.

دانلود قسمت ۹ فصل ۲ سریال زخم کاری بازگشت با لینک مستقیم

«دانلود قسمت ۹ فصل ۲ سریال زخم کاری ۲ بازگشت»

برای دانلود تمامی قسمت های زخم کاری بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود فصل دوم زخم کاری

خلاصه داستان تا قسمت نهم فصل دوم زخم کاری

میثم پس از آنکه توانست با کمک مادرش از سفر ترکیه جان سالم به در ببرد به ایران بازگشت و با کمک سیما توانست آدرس شرکت املشی را پیدا کند. ورود همراه با خشم میثم به دفتر املشی و یقه به یقه شدنش با او باعث شد سمیرا که میثم را تعقیب می‌کرد سریع وارد اتاق شود و املشی را از زیر دستان میثم نجات دهد. میثم به خاطر ترسی که از نزدیک شدن مرگ به او ایجاد شد وحشتی درونش شکل گرفته که دیگر نمی‌تواند تصمیم درستی بگیرد. شاید سمیرا با ورود به موقعش توانست او را از منجلاب انتقام املشی بیرون بکشد. اتفاقی که می‌تواند در آینده مسیر بازی را برای سمیرا تغییر دهد.

نقد و بررسی تا قسمت ۹ فصل ۲ زخم کاری بازگشت

یکی از مواردی که به عنوان نقطه قوت در فصل اول زخم کاری به شمار می‌رفت و در فصل دو تبدیل به نقطه ضعف شده انتخاب بازیگران است. برخلاف فصل اول که اغلب بازیگران، کاملا مناسب و متناسب با نقش‌ها انتخاب شده و از پس ایفای نقش و جا انداختن آن در ذهن مخاطب برآمدند، در فصل دوم اغلب نقش‌ها به درستی روی بازیگران سوار نشده و به اصطلاح نقش‌ها در نمی‌آید.

درباره زخم کاری ۲ قسمت ۹ بیشتر بدانید

اتفاق مهم در قسمت نهم سریال زخم کاری ۲ به ماجرای حذف فرنهادزاده باز می‌گردد. طلوعی پس از آنکه از هر ترفندی استفاده کرد تا بتواند رقیب را در مناقصه کنار بزند و موفق نشد و دکتر که یکی از شخصیت‌های مهم پشت پرده است به او پشت کرد تصمیم گرفت با ترور فرنهادزاده به هدفش برسد.

زمان پخش و تعداد قسمت های زخم کاری ۲ بازگشت

فصل دوم این سریال در قالب ۱۲ قسمت جمعه ها ساعت ۸ صبح از زردفیلم پخش می شود. شما می توانید قسمت دهم (بعدی) این سریال را جمعه آینده ساعت ۸ صبح از زردفیلم دانلود کنید. قابل ذکر است که فصل سوم زخم کاری نیز برای نوروز ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است.

زخم کاری ۲ بهترین سریال نمایش خانگی امسال

این سریال پس از پوست شیر به عنوان مخبوب ترین سریال نمایش خانگی امسال نامگذاری شد. برای دانلود سریال بیشتر بر روی لینک کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha