• جمعه / ۱۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402081208575
  • خبرنگار : 50123

استاندار چهارمحال و بختیاری:

بدهی پیمانکاران سد باباحیدر هرچه سریع‌تر پرداخت شود

بدهی پیمانکاران سد باباحیدر هرچه سریع‌تر پرداخت شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است صورت وضعیت‌ها و بدهی‌های پروژه سدباباحیدر هر چه سریع‌تر پرداخت و پیگیری‌ها برای تامین اعتبارات سریعا انجام شود.

غلامعلی حیدری ۱۲ آبان‌ماه در بازدید از سد باباحیدر اظهار کرد: کار جهادی در مدت زمان کوتاهی انجام شده که به نوعی رکوردشکنی به شمار می‌رود، کاری که شبانه‌روز انجام و در حال به سرانجام رسیدن است.

وی افزود: این اتفاق مگر با کار جمعی و جهادی نمی‌افتاد، قطعا در نظام جمهوری اسلامی کارهای بزرگی انجام شده و انقلاب اسلامی منشأ خدمات بزرگ است، خدمات پیش و پس از انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست البته باید خدمت به مردم مضاعف شود.

حیدری گفت: تلاش می‌شود این پروژه سد باباحیدر  با حضور رئیس جمهور یا مقامات ملی افتتاح شود، باتوجه به محرومیت تاریخی و ناترازی‌هایی در گذشته، باید کار جهادی انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پروژه‌های بسیاری در حوزه آب، فاضلاب و جاده در استان وجود دارد که در حال انجام هستند، مجتمع آبرسانی حضرت قمر بنی هاشم(ع) که نیمی از جمعیت استان از آن بهره‌مند خواهند شد و پروژه سد باباحیدر که سال‌ها آغاز و متوقف مانده بودند اما با کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی رو به اتمام هستند.

به گفته وی، باتوجه به محدود بودن فصل کار در استان، لازم است پیش از بارندگی‌های شدید کارها سرعت بگیرد و افتتاح این پروژه‌ها در سفر رئیس‌جمهور اتفاق بیفتد، نهایتا تا ۲۵ آبان‌ماه کارها جمع و این سد به مرحله آبگیری برسد، همچنین لازم است همزمان با آبگیری سد شبکه آبرسانی نیز تکمیل شود تا مردم شهرستان فارسان از نعمت آب پایدار برخوردار شوند و این کار بزرگ به نتیجه برسد، البته کار این شبکه به جای سه سال به مدت شش ماه انجام شد.

حیدری خاطرنشان کرد: لازم است صورت وضعیت‌ها و بدهی‌ها هر چه سریع‌تر پرداخت شوند که باید پیگیری‌ها برای تامین اعتبارات سریعا انجام شود، همانگونه که مطالبات کشاورزان در خرید تضمینی گندم پرداخت شد باید پیگیری‌ها برای واریز اعتبارت انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha