• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402081308790
  • خبرنگار : 50184

ملی پوش سابق بوکس:

حرف‌هایم درمورد "نهرودی" درست از آب درآمد/ مربی خارجی برای بوکس ایران فایده‌ای ندارد

حرف‌هایم درمورد "نهرودی" درست از آب درآمد/ مربی خارجی برای بوکس ایران فایده‌ای ندارد

ایسنا/کرمانشاه بوکسور سنگین وزن کرمانشاهی با بیان اینکه مربیان داخلی می توانند بوکس ایران را از شرایط فعلی نجات دهند، گفت: فدراسیون اگر مربی خارجی جذب کند، آنقدر او را اذیت می کنند که کاری از پیش نمی برد.

پوریا امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به استعفای حسین نهرودی از سرمربیگری تیم ملی بوکس کشورمان پس از عملکرد ضعیف در بازیهای آسیایی هانگژو، اظهارکرد: چندماه پیش بود که از عملکرد کادرفنی و بویژه سرمربی تیم ملی بوکس انتقاد کردم و به دلیل همان انتقادها هم از تیم ملی خط خوردم.

وی افزود: همان زمان هم گفتم که سرمربی تیم ملی باید خود را به علم روز بوکس مجهز کند، وگرنه عملکرد قابل قبولی نخواهد داشت و در بازیهای آسیایی هانگژو همان شد که گفته بودم.

ملی پوش سابق بوکس ایران تاکید کرد: متاسفانه سرمربی سابق تیم ملی رفتار مناسبی با من به عنوان یک ملی پوش نداشت و به دروغ مرا به اردو دعوت می کردند و در آنجا در حالی که از قبل کاملا مشخص شده بود که چه کسانی به مسابقات می روند، یک مسابقه نمایشی درون اردویی برگزار می کردند و خودشان به حریفم امتیاز می دادند و او را پیروز میدان می کردند.

وی بااشاره به تلاش فدراسیون برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: در حال حاضر گزینه های خوبی برای سرمربیگری در کشورمان داریم که از جمله آنها می توان به علی استکی، اکبر احدی و اسفندیار محمدی اشاره کرد.

امیری به سابقه درخشان اسفندیار محمدی در بوکس ایران اشاره و خاطرنشان کرد: اکبر احدی هم این روزها در کسوت سرمربیگری تیم ملی نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج بسیار خوبی کسب کرده و نشان داده توانمند است.

وی اضافه کرد: علی استکی هم کسی است که در دوره سرمربیگری او بهترین نتایج تیم ملی را کسب کردیم. چهار مدال در بازیهای آسیایی و اولین مدال طلای مسابقات جهان را در دوره او بدست آوردیم.

دارنده مدال برنز بوکس قهرمانی آسیا تصریح کرد: استکی شب و روز برای تیم ملی بوکس زحمت می کشید و حتی خودش دنبال اسپانسر می رفت و پیگیر مشکلات ملی پوشان بود.

وی تاکید کرد: اگر این سه نفر(احدی، محمدی و استکی) در تیم ملی بوکس کشورمان کنار هم قرار گیرند، بوکس ایران را از این شرایط نجات خواهند داد.

این بوکسور دسته مثبت ۹۲ کیلوگرم کشورمان در ادامه در خصوص جذب مربی خارجی برای تیم ملی بوکس هم گفت: جذب مربی خارجی فایده ای ندارد، چرا که عده‌ای آنقدر او را اذیت خواهند کرد که دیگر نمی تواند کاری از پیش ببرد. مگر خیمنز کوبایی هم یک مربی خارجی نبود، اما همین بلاها را سر او آوردند.

وی یادآورد: حالا هم اگر فدراسیون تصمیم دارد یک سرمربی خارجی جذب کند، باید طوری تیم ملی را مدیریت کند که اجازه ندهد کسی در کارهای سرمربی دخالت کند تا او بتواند راحت برنامه هایش را پیش ببرد.

این بوکسور سنگین وزن کرمانشاهی که پس از خط خوردن از تیم ملی کماکان تمرینات خود را ادامه می دهد، گفت: تمریناتم را پیگیری می کنم و امیدوارم با روی کار آمدن کادر فنی جدید تیم ملی دوباره به تیم ملی دعوت شوم و بتوانم برای کشورم مدال جهانی و کسب سهمیه المپیک داشته باشم.

وی اظهار امیدواری کرد، بی مهری هایی که در حقش شده کنار گذاشته شود و بتواند دوباره در تیم ملی حضور پیدا کند.  

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha