• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402081308824
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

یک عضو جامعه روحانیت مبارز:

۱۳ آبان، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است

۱۳ آبان، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است

ایسنا/اصفهان یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: روز ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که نشان داد ملت ایران چگونه در برابر زورگویان عالم می‌ایستد.

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با ایسنا درباره ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، اظهار کرد: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است. در این روز چند حادثه مهم و از جمله تبعید امام راحل، کشتار دانشجویان توسط حکومت شاه و تسخیر لانه جاسوسی رخ داد. مردم ایران به پاس حفظ شئون انقلابی و اسلامی خود با تمام قدرت در برابر استکبار جهانی ایستادند.

وی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری درباره غزه و اسرائیل و همچنین ۱۳ آبان بسیار راهگشا بود و ملت ایران باید این بیانات را آویزه گوش خود کنند. ایشان به کودتای ۲۸ مرداد اشاره کردند که در نتیجه آن رژیم دست نشانده پهلوی جان تازه‌ای گرفت و ثروت ملت ایران غارت شد. حضور جوانان در برابر لانه جاسوسی نشان از فهم عمیق آنان در درک جنایات آمریکا در ایران دارد. سفارت آمریکا در واقع لانه غارت ملت ایران بود و مزدورانی که در این سفارتخانه کار می‌کردند شبکه‌های جاسوسی را علیه ملت ایران بسیج کرده بودند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز، تصریح کرد: رشد بصیرت ملت ایران امروز در سطح جهان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین بیانگر درک عمیق آنان از مفاهیم انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی است. امروز به تعبیر مقام معظم رهبری، وجدان صبر و مقاومت مردمِ فلسطین توانست وجدان بشری را به حرکت درآورد.

سالک خاطرنشان کرد: امروز با یک تضاد عمیق بین توده‌های مردم بیدار شده در کشورهای مختلف جهان در برابر دولت‌های حامی اسرائیل مواجهیم که یا باید این دولت‌ها با مردم خود همراه شوند و یا اینکه قدرت توده مردم و رشد و بصیرتی که حاصل انقلاب اسلامی ایران است این دولت‌ها را در خود هضم خواهد کرد و جهت حکومتی به نفع یک فرهنگ غنی به نام اسلام رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha