• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402081308835
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

حمایت از مردم غزه و فلسطین در دیار نخل و آفتاب

هم صدایی مردم سیستان و بلوچستان در روز مبارزه با استکبار ستیزی

هم صدایی مردم سیستان و بلوچستان در روز مبارزه با استکبار ستیزی

ایسنا/سیستان و بلوچستان مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همگام با سایر هموطنان با حضور گسترده امروز شنبه در راهپیمایی ۱۳ آبان برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار این سرزمین رقم زدند و عظمت و اقتدار ایران اسلامی و اتحاد و همبستگی ملت را به نمایش گذاشتند.

13 آبان روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی طلیعه‌دار و تجلی سه واقعه مهم تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، به خاک خون کشیدن دانش‌آموزان توسط مزدوران رژیم ستم شاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان انقلابی پیرو خط امام در تاریخ معاصر ایران اسلامی است که هر ساله باشکوه‌تر از سالهای قبل در سراسر سرزمین نخل و آفتاب برگزار شد تا بدخواهان نظام صحنه‌های با شکوهی از عشق و ارادت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را در این دیار نظاره‌گر باشند.

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان که همواره در گذر زمان شاهد توطئه‌ها و ترفندهای مختلف دشمنان و بدخواهان برای ضربه زدن به نظام اسلامی در این خطه از ایران بزرگ بوده‌اند یک بار دیگر با وحدت و همدلی دوشادوش هم در راهپیمایی۱۳ آبان حضور پررنگ‌شان را به نمایش گذاشتند تا به دشمنان نشان دهند هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند صفوف متحد آنان را بشکند و خللی در وفاداری‌شان به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

مردم ولایت‌مدار، مومن و همیشه در صحنه این دیار بار دیگر شور، شعور و وحدت انقلابی خود را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های امام و شهدا به نمایش گذاشته و حماسه‌ای وحدت آفرین خلق کردند، مردم این دیار با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر استکبار" " مرگ بر اسرائیل" ضمن فریاد حق طلبی مردم این مرز و بوم در مقابل مستکبران، به جهانیان نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی تا آخرین نفس ایستاده‌اند و دشمن نمی‌تواند با توطئه‌های مختلف بین نظام و مردم فاصله ایجاد کند.

حاضران در این مراسم همچنین با سردادن شعارهای "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده"، "این همه لشکر آمده به عشق  رهبر آمده"، "خونی  که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

اما مراسم با شکوه امروز رنگ و بوی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه را نیز داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسنا- افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال فرصتی برای تقویت وحدت ملی و اعلام حمایت با آرمان های والای ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین و ابراز انزجار نسبت به نسل کُشی و جنایات اخیر صهیونیست های پلید در غزه است.

عباس صفدری بیان کرد: امسال آیین یوم‌الله سیزده آبان بصورت خاص و همه جانبه و با رویکرد همدردی با مردم ستمدیده فلسطین برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم در بیش از 50 نقطه جمعیتی استان با شکوه خاص برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha