• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402081308906
  • خبرنگار : 50604

راهپیمایی ۱۳ آبان در گلستان آغاز شد

راهپیمایی ۱۳ آبان در گلستان آغاز شد

ایسنا/گلستان راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امروز شنبه همزمان با سراسر کشور با شرکت اقشار مختلف مردم شیعه و سنی، دانشجویان و دانش آموزان گلستانی در گرگان و تمامی شهرستان‌های استان آغاز شد.

در آیین ضد استکباری راهپیمایی ۱۳ آبان دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و اساتید دانشگاه‌ها، مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و اقشار و گروه‌های مختلف مردمی گلستان یکپارچه و متحد با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به دنیا اعلام کردند.

با توجه به جنایات دلخراش رژیم جعلی اسرائیل در غزه و فلسطین و کشتار زنان و بی‌دفاع فلسطینی، راهپیمایی امسال گلستانی ها رنگ و بوی دفاع از مردم غزه را به خود گرفت و گلستانی‌ها محکم تر از همیشه حمایت خود را از مسلمانان فلسطین فریاد زدند.

آن‌ها همچنین با شعارهای الله اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش عالم نتواند که جوابم دهد، با آرمان‌های امام راحل و ادامه راه مسیر انقلاب با پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

در گرگان راهپیمایی روز دانش‌آموزان با تجمع و حرکت شرکت کنندگان از میدان شهرداری آغاز شد و شرکت‌کنندگان در طول مسیر تا مصلی نماز جمعه ضمن گذر از خیابان شهدا، چهارراه شهدا شعارهای مناسبتی این روز را سر دادند.

طبق برنامه تدوین شده، «سردار رسول سنایی راد» معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرمانده معظم کل قوا در جمع راهپیمایان مرکز استان گلستان سخنرانی خواهد کرد.

۱۳ آبان که به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است.

۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۴۳ به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال ۱۳۵۷ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha