• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402081309163
  • خبرنگار : 50534

معاون رئیس‌جمهور:

مسیر رشد کشور در ادامه راه شهدا است‌

مسیر رشد کشور در ادامه راه شهدا است‌

ایسنا/زنجان معاون رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ایران به قدرت جدید جهانی تبدیل شده است، گفت: این جایگاه و عظمت به مدد فرهنگ انقلاب اسلامی و ایثارگری شهدایی است که در این مسیر خون دادند و راه رشد کشور در ادامه راه شهدا است‌.

امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی ظهر امروز (۱۳ آبان‌ماه) در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان شهر زنجان، اظهار کرد: تا این فرهنگ در ملت ایران است، این ملت خفت و خواری نخواهد دید؛ با اینکه دشمن توطئه‌های متعددی در طول ۴۵ سال علیه انقلاب اسلامی ایجاد کرده و پس از هر فتنه، خدا قدرت بیشتری به ملت ایران داده است.

وی با اشاره به اینکه ظهور انقلاب اسلامی یک نه بزرگ به نظام سلطه بود و اگر ملت‌های جهان هم یک نه بزرگ به آمریکا و نظام سلطه بگویند، کار استکبار تمام می‌شود، تصریح کرد: ۱۳ آبان از روزهای حساس در تاریخ ملت ایران بوده که در مقاطع مختلف سرمنشاء حرکت‌های سرنوشت‌ساز در این کشور شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در دوران انقلاب اول، رژیم مستبد را از کشور بیرون کردیم و در انقلاب دوم به تعبیر امام (ره) در ۱۳ آبان، تسخیر لانه جاسوسی به وقوع پیوست. امروز دایره استکبارستیزی از مرزهای ایران خارج شده است و بسیاری از ملت‌ها و دولت‌ها بیدار شده‌اند که اقتصاد و توسعه آنها در گرو مقابله با نظام سلطه است.

وی افزود: در دوران انقلاب عده‌ای انقلابی بودن را به معنای پیرو کمونیسم بودن می‌دانستند، زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید دانشجویان بصیر و پیرو خط امام (ره) که زمان‌شناس بودند ادعای انقلابی‌گری چپ‌ها را شکستند.

این مسئول در ادامه به مبارزات مبارزان فلسطینی اشاره کرد و گفت: هدف آمریکا از دخالت در کشورها به تاراج بردن ثروت آنهاست و اکنون اگر به ثروت و قدرتی رسیده‌اند از غارت دیگر کشورها بوده است.

معاون رئیس جمهور به لزوم اصلاح ساختار استکبارزده مجامع بین‌المللی تاکید کرد و گفت: امروز افکار عمومی در جوامع مختلف علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی سنگین شده است ولی اینها همچنان به حمایت‌های خود از اشغالگران و سلطه‌گران ادامه می‌دهند.

قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: اگر امروز جریان مقاومت به تنهایی در برابر همه مستکبران است به برکت فرهنگ مقاومت و انقلاب اسلامی است‌.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha