• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402081309210
  • خبرنگار : 50037

رژیم صهیونیستی خود را مضمحل می‌داند

رژیم صهیونیستی خود را مضمحل می‌داند

ایسنا/همدان امام‌جمعه اسدآباد گفت: جبهه مقاومت برنامه‌ها و برگ‌های موفقیتی را که دارد هنوز رو نکرده است، با این وجود رژیم صهیونیستی خود را مضمحل می‌داند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی شنبه ۱۳ آبان در جمع باشکوه راهپیمایان اسدآبادی، اظهار کرد: مردم ایران از آمریکا نفرت دارند و مرگ بر آمریکا، شعار محوری آنهاست، برای اینکه آمریکا همواره در حق ملت ایران و به فساد کشیدن جوانان ایران نقش اول را داشته است.

وی افزود: امروز هم می‌بینیم رئیس جمهور، وزیر جنگ و وزیر خارجه آمریکا به سرزمین اشغالی می‌آیند و با وقاحت تمام و رسماً و به صورت علنی از اسرائیل حمایت نظامی دارند و از اسرائیل حمایت می‌کنند.

موحدی با اشاره به اینکه علت حمایت علنی آمریکا از اسرائیل برای این است که اسرائیل را در حال اضمحلال می‌بیند، خاطرنشان کرد: سیدحسن نصرالله با سخنرانی با اقتدار و آرامش روز گذشته خود گفتند حماس موفق است و این سخن وی نشان از آن دارد که در غزه برگ برنده در دست جبهه مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: هر چند که اسرائیل چهره خبیث خود و آمریکا را در این جنگ با کودک‌کشی نشان داده اما در میدان مواجهه نظامی مقاومت فلسطین دمار از روزگار ارتش اسرائیل درآورده است.

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: برخی می‌گویند ایران تنها تهدید می‌کند، نه اینطور نیست، این همه که شما گفتید حمله به غزه متوقف بشود و هشدار دادید، پس چه شد؟

وی تصریح کرد: در نخستین هشداری که کشور ایران داد و گوش ندادید حزب‌الله وارد جنگ شد، در هشدار دوم جبهه مقاومت سوریه، در هشدار سوم جبهه مقاومت عراق و در هشدار چهارم جبهه مقاومت سرافراز یمن با اقتدار تمام از عمق یمن دورترین نقطه اسرائیل غاصب را با موشک‌های مدرنی که استکبار تصورش را نمی‌کرد وارد شدند.

موحدی خاطرنشان کرد: امروز روز خیبر برای مسلمین و شیعه است، امروز جبهه مقاومت در اوج اقتدار برای زمینه‌سازی ظهور ولیعصر(عج) در میدان نقش‌آفرینی دارد و سفیان زمان با ددمنشی تمام در فلسطین در حال خون‌آشامی است.

وی با بیان اینکه هیچ مسلمانی در میدان مواجهه حق بر باطل نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد، افزود: امروز می‌بینیم انسان‌های آزادیخواه و مسلمانان غیور هر کجای این دنیا که هستند علیه اسرائیل به پا خواسته‌اند و این خیزش جهانی مؤمنان، وجدان‌های بشری را برای ظهور ولیعصر(عج) مهیا خواهد کرد.

موحدی با بیان اینکه امروز در قلب انگلستان، فرانسه و ایالات مختلف آمریکا وجدان‌های بیدار به میدان آمده‌اند، گفت: غزه هزینه سنگینی را متحمل شد و ۱۰۰۰ شهید تقدیم کرد اما وجدان‌های دنیا با این هزینه سنگین غزه در حال بیدار شدن هستند و بدبخت کسانی‌اند که هنوز از خواب غفلت بیدار نشده و حق از باطل را تشخیص نمی‌دهند، اگر مسلمانان به پاخیزند کید آمریکا بسیار ضعیف است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha