• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402081309217
  • خبرنگار : 50180

حاجی بابایی:

ضعف و ناتوانی آمریکا نمایان است

ضعف و ناتوانی آمریکا نمایان است

ایسنا/کرمانشاه یک نماینده مجلس گفت: امروزه ضعف و ناتوانی آمریکا در چهره رئیس جمهور این کشور نمایان است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در جمع حاضرین در راهپیمایی 13 آبان کرمانشاه، با بیان اینکه برای فتح قدس باید کربلایی فکر کرد، گفت: راه قدس از کربلا می‌گذرد و برای مبارزه با رژیم صهیونیستی جز تفکر کربلایی و عاشورایی هیچ راهی وجود ندارد.

حاجی بابایی با بیان اینکه مسلمانان غزه با تفکر عاشورایی توانسته‌اند به قلب رژیم صهیونیستی بزنند، گفت: کسی فکرش را هم نمی کرد که رژیم صهیونیستی به این خفت و خواری برسد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه پوشالی بودن قدرت آمریکا را با نگاه کردن به چهره بایدن - رئیس جمهور آمریکا- می توان نظاره کرد، گفت: امروز  ضعف و ناتوانی آمریکا در چهره رئیس جمهور این کشور نمایان است.

حاجی بابایی تاکید کرد: آمریکا باید به فکر جمع کردن رژیم صهیونیستی باشد، چون این رژیم دیگر نمی تواند بماند و آمریکا را به اهدافش برای سیطره بر جهانیان یاری دهد.

وی تاکید کرد: امروز غزه در محاصره رژیم صهیونیستی نیست، بلکه رژیم صهیونیستی در محاصره نیروهای مقاومت و انقلابی قرار دارد.

حاجی بابایی در ادامه با بیان اینکه حمایت مظلومان مورد تاکید دین اسلام است، گفت: مسلمانان باید به داد مردم غزه که فریاد کمک خواهی سر داده‌اند، برسند.

ضعف و ناتوانی آمریکا نمایان است

حاجی‌بابایی در ادامه بخش زیادی از مشکلات امروز کشورمان را به تحریم‌ها و دشمنی‌ آمریکا مرتبط دانست و گفت: آمریکای جنایتکار برای اینکه بتواند به سلطه خود در دنیا ادامه دهد، در پی مبارزه با اسلام و قرآن است و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ جنایتی کوتاهی نخواهد کرد.

وی در ادامه اشاره ای هم به اقتدار کنونی ایران اسلامی در منطقه و دنیا داشت و گفت: نظم نوین جهانی در حال شکل گرفتن است و ایران اسلامی قطعا در شکل گیری نظم نوین جهانی نقش خواهد داشت.

حاجی بابایی در ادامه از شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد انقلابی‌گری یاد کرد و افزود: حاج قاسم هرچه داشت در راه خدا و اسلام و مردم داد و هرکسی چنین تفکری داشته باشد، انقلابی است.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه مسئولین باید حاج قاسم را الگوی خود قرار دهند، گفت: کسی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئول می شود، باید همه توانش را برای خدمتگزاری به مردم  گذاشته و برای مردم زندگی کند.

وی با بیان اینکه مردم به آرمان های اسلام و انقلاب وفادار بوده و با ناکارآمدی‌ها و تبعیض‌ها مشکل دارند، تاکید کرد: مردم کار اقتصادی را از مسئولان نمی پذیرند و از تبعیض‌ها گله دارند.

وی با نوید آینده‌ای روشن برای کشور، ابراز امیدواری کرد: به زودی و بعد از اضمحلال رژیم صهیونیستی، گشایش های خوبی را شاهد باشیم.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به اهمیت هزینه کردن برای تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان داشت و گفت: آینده انقلاب در گرو تربیت صحیح دانش‌آموزان است، لذا هرچه قدر در آموزش‌وپرورش هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

 انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha