• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402081309293
  • منبع : نمایندگی گیلان

استاندار گیلان:

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان نشان دشمن شناسی مردم است

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان نشان دشمن شناسی مردم است

ایسنا/گیلان استاندار گیلان ۱۳ آبان را نشان از دشمن‌شناسی دانست و گفت: مردم این استان همصدا با مردم انقلابی سراسر کشور زیر بارش باران شدید در راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان شرکت کردند تا به دشمن نشان دهند استکبار جهانی و توطئه‌های آنها را شناخته‌اند و با بصیرت به مسیر خود ادامه می‌دهند.

اسدالله عباسی امروز، شنبه در جریان برپایی راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع راهپیمایان شهر رشت و زیر بارش رحمت الهی باران در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه یادآور سه رخداد تبعید حضرت‌ امام‌ خمینی(ره) در سال‌ ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان‌ در سال‌ ۱۳۵۷ و تسخیر لانه‌ جاسوسی‌ در سال‌ ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام راحل در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: در مکتبی تربیت یافته‌ایم که امام امت شناخت کافی از افکار شوم آمریکا و صهیونیسم داشت و بیداری، بصیرت و گفتمان دشمن شناسی و استکبار ستیزی را به ما آموخت.

استاندار گیلان اضافه کرد: دشمن خیرخواه ما نیست بلکه به دنبال آن است تا ما را از مسیر اصلی باز دارد و ۱۳ آبان رویدادی است که نشان می‌دهد ما دشمن را شناخته ایم و با بصیرت به مسیر خود ادامه می دهیم؛ مردم شهیدپرور و ولایتمدار گیلان با شرکت در این راهپیمایی عظیم زیر بارش شدید باران بار دیگر نشان دادند همواره پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

عباسی ادامه داد: نسل جدید در سایه تعالیم اسلامی همراه با نسل انقلاب در این روز بزرگ، بلوغ فکری و عقیدتی خود را به نمایش گذاشتند و اکنون نیز این بصیرت، آگاهی، آزادی خواهی و ایستادگی در برابر زور و ظالم خار چشم دشمنان خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از حضور ارزشمند مردم در این راهپیمایی تاکید کرد: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره)، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و وصایای شهدا است و مردم هرساله با شرکت در این روز بزرگ انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌کنند تا برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ پرشکوه و پرافتخار مردم این خطه ثبت شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha