• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402081309308
  • خبرنگار : 50042

۱۳ آبان‌ قدرت و هیمنه دشمن را از بین برد

۱۳ آبان‌ قدرت و هیمنه دشمن را از بین برد

ایسنا/گیلان مدیرکل اوقاف گیلان با بیان اینکه با بیان اینکه ۱۳ آبان‌ماه قدرت و هیمنه دشمن را از بین برد و آمریکا از همین عصبانی شد، گفت: در ماجرای غزه هم دیدید جوانان فلسطین با دست خالی به رژیم صهیونیستی ضربه زدند و نشان دادند هیبت دشمن پوشالی است.

حجت‌الاسلام تدینی امروز، ۱۳ آبان‌ماه در مراسم روز ملی استکبارستیزی که به دلیل بارش شدید باران در مسجد جامع شهرستان سیاهکل برگزار شد، اظهار کرد: در یوم‌الله سیزدهم آبان‌ماه سه حادثه مهم اتفاق افتاد که حادثه اول ۱۳ آبان ۱۳۴۳، بعد از تصویب قانون مصونیت قضایی و اعتراض امام خمینی(ره) به دستگیری و تبعید امام منجر شد و امام راحل در ۱۵ سال تبعید، انقلاب را با یارانش پیش برد.

وی با بیان اینکه در ۱۳ آبان‌ماه سال ۱۳۵۷، رژیم پهلوی دانش‌آموزان انقلابی را به شهادت رساند و خون این دانش‌آموزان شهید باعث شکوفایی انقلاب شد، افزود: در ۱۳ آبان سال ۵۸ هم به دنبال توطئه و تلاش‌های براندازانه آمریکا، منجر به تسخیر لانه جاسوسی شد، دشمنی آمریکا با ملت ایران از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ و با سرنگونی دولت مردمی در ایران علنی شد.

تدینی با بیان اینکه حرکت دانشجویان پیرو خط امام(ره) به حدی مهم بود که امام از آن به انقلاب دوم تعبیر کرد و حتی بزرگتر از انقلاب اول دانست، گفت: ۱۳ آبان‌ماه در خط سیر خطوط اصلی انقلاب اسلامی یعنی استکبارستیزی بود، اگر استکبارستیزی را از انقلاب بگیریم چیزی از انقلاب اسلامی باقی نمی‌ماند.

مدیرکل اوقاف گیلان با بیان اینکه ۱۳ آبان‌ماه قدرت و هیمنه دشمن را از بین برد و آمریکا از همین عصبانی شد، تصریح کرد: در ماجرای غزه هم دیدید جوانان فلسطین با دست خالی به رژیم صهیونیستی ضربه زدند و نشان دادند هیبت دشمن پوشالی است.

وی ادامه داد: حاج قاسم هسته‌های مقاومت را در کشورهای اسلامی شکل داد و اتحاد این هسته‌های مقاومت در ماجرای غزه نشان داد هیبت پوشالی دشمن در جریان مقاومت تأثیری ندارد؛ ۱۳ آبان نشان‌دهنده نقش نوجوانان و جوانان در پیروزی انقلاب بود و لذا مدیران باید به نقش نوجوانان و جوانان بیشتر اهمیت دهند.

تدینی با بیان اینکه اسناد لانه جاسوسی نشان داد دشمن همیشه به دنبال دشمنی است و نفوذ از گذشته وجود داشته و باید هوشیار بود که نفوذی‌ها باعث ناامیدی مردم و ناکارآمد نشان دادن نظام نشوند، گفت: رمز موفقیت در ۱۳ آبان این بود که مردم ایستادگی و مقاومت کردند و تا این استقامت و صبر باشد وعده الهی محقق خواهد شد و نصرت و کمک خداوند به یاری مؤمنان خواهد آمد.

مدیرکل اوقاف گیلان با بیان اینکه زنده شدن وجدان‌های بیدار در سراسر دنیا روز به روز افول آمریکا و اسرائیل را سریع‌تر خواهد کرد، گفت: ایمان و اتحاد ملت‌های مسلمان شرط برخورداری از نصرت الهی است و باعث موفقیت و نتیجه دادن مقاومت مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: نباید از دشمن غفلت کنیم چون دشمن هوشیار بوده، اتاق فکر دشمن همواره در حال توطئه است، افسران جنگ نرم باید همواره هوشیار باشند و اصل اصیل انقلاب که استکبارستیزی است خدشه‌دار نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha