• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402081309326
  • خبرنگار : 71295

معاون سیاسی استاندار بوشهر:

پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی در منطقه پارس جنوبی تدوین و اجرایی شود

پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی در منطقه پارس جنوبی تدوین و اجرایی شود

ایسنا/بوشهر معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی در منطقه پارس جنوبی تدوین و اجرایی شود.

اکبر پورات صبح شنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در شهرستان عسلویه که با حضور مدیران کل مربوطه برگزار شد گفت: به دلیل کمبود مدارس و فضای آموزشی مورد نیاز شهرستان عسلویه در سفر ریاست محترم جمهور مقرر شد با مدیریت اداره کل نوسازی مدارس و با همکاری و حمایت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در این شهرستان چند مدرسه احداث و مدارس باقیمانده و در دست احداث نیز تکمیل و تجهیز خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در راستای بهبود وضعیت راه‌های جنوب استان، ساخت و تکمیل جاده چریف در شهرستان عسلویه که یکی از مطالبات به حق مردم این شهرستان است ظرف ماه‌های آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین احداث یک مجموعه ورزشی آبی در شهرستان عسلویه عملیات اجرایی آن آغاز شده و تا پایان سال آینده تکمیل می‌شود.

پورات با اشاره به اینکه شهرستان عسلویه میزبان صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی، به عنوان قطب اقتصادی و انرژی کشور محسوب می‌شود اما با مشکلات بسیاری در حوزه بهداشت و درمان روبرو است گفت: صنایع مستقر در این شهرستان باید بیش از گذشته به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال محیط پیرامونی پایبند باشند و در راستای احداث و تجهیز درمانگاه و بیمارستان مناسب این شهرستان اقدامات لازم انجام دهند و همه وظیفه داریم مصوبات و نیازهای این شهرستان را اجرایی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان به نیازهای شهرستان عسلویه نگاه ویژه‌ای داشته باشند، عنوان کرد: توسعه فضاهای آموزشی، بهبود فضاهای ورزشی و تفریحی، رفع مشکلات ملوانان و تجار، بهبود زیرساخت‌های بندری و حل مشکلات آب و استقرار ادارات مستقل از مطالبات به حق مردم این شهرستان است که در سفر رئیس جمهور نیز مصوباتی در راستای رفع این محرومیت‌ها تصویب شده که باید در زمان تعیین شده اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه بهبود وضعیت اشتغال جوانان شهرستان عسلویه در پارس جنوبی یکی دیگر از خواسته‌های مردم این شهرستان است افزود: با توجه به استقرار شرکت‌های عظیم نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی و عسلویه باید زمینه اشتغال جوانان معرفی شده فراهم شود و تا محقق شدن آن پیگیری‌های مستمر خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، پورات اظهار کرد: باید پیوست‌های فرهنگی اجتماعی در منطقه عسلویه و پارس جنوبی تدوین و اجرایی شود و حل مشکلات شبکه آبرسانی عسلویه و نخل تقی نیز در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha