• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402081309343
  • خبرنگار : 50039

معاون استاندار گلستان:

ددمنشی صهیونیست‌ها قلب آزادی خواهان جهان را به درد آورد

ددمنشی صهیونیست‌ها قلب آزادی خواهان جهان را به درد آورد

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر نفرت خود را از صهیونیسم و آمریکا اعلام کردند، افزود: حکام دست نشانده آمریکا و حامیان آنها در جهان و منطقه از حمایت صهیونیست‌ها دست بردارند.

سیدعلی مهاجر ظهر امروز در  گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه باری دیگر مردم با بصیرت و آگاه ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان حماسه‌ای جدید خلق کردند، اظهار کرد: با نگاهی اجمالی به مناسبت‌های ۱۳ آبان می‌بینیم که «مبارزه با استکبار جهانی» به عنوان یکی از مناسبت‌های مهم این روز نام گذاری شده و از آن جایی که خوی وحشی گری و ددمنشی رژیم صهیونیسیتی در سرزمین‌های اشغالی و حمایت آمریکا را می‌بینیم به این نتیجه می‌رسیم که این روز به درستی در تقویم کشورمان قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه مردم ایران همواره حامی ملت مستضعف، مظلوم و آزادی خواه در اقصی نقاط جهان بوده است، ادامه داد: قطعاً باری دیگر جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی را در قتل عام و نسل کشی فلسطینیان به خصوص در نوار غزه محکوم و خشم و انزجار خود را از این جنایت‌ها اعلام می‌کنیم.

ددمنشی صهیونیست‌ها قلب آزادی خواهان جهان را به درد آورد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه نابودی رژیم صهیونیستی بزرگترین آرزوی ملت ایران است، افزود: حساب دولت‌ها و حکومت‌ها با ملت‌ها فرق می‌کند و امروز قلب ملت آزادی خواه جهان از خوی وحشی‌گری صهیونیست‌ها به درد آمده و خواستار رسیدگی مجامع بین‌المللی به این رفتارهای ددمنشانه هستند.

وی با بیان اینکه امروز مردم بسیاری از کشورها در خط ملت‌های آزادی خواه از چنگال مستکبران قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: این ملت‌ها باید پای کار باشند و نفرت خود را از مستکبران و در رأس آمریکا و رژیم صهیونیستی در عمل هم اثبات کنند.

این مقام مسئول از برخی حکام دست نشانده آمریکا و حامیان صهیونیست‌های کودک کش در جهان و منطقه خواست تا از رفتارهای خود دست بردارند و در مسیر خواسته ملت‌های خود در صف مخالفین مستکبران قرار بگیرند، اضافه کرد: آن زمان است که ظلم در جهان ریشه کن شده و ملت‌ها در کمال آسایش و آرامش به زندگی خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha