• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402081309382
  • خبرنگار : 50175

امام‌جمعه بروجرد:

آینده جهان از آن مسلمان است

آینده جهان از آن مسلمان است

ایسنا/لرستان امام‌جمعه بروجرد گفت: آینده جهان از آن مسلمان است و رژیم صهیونیستی به‌زودی نابود خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی امروز ۱۳ آبان‌ماه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان که در میدان قیام برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۱۳۶۵ در ۲۰ دی‌ماه توسط شلیک موشک رژیم بعث مدرسه ابتدایی بروجرد مورد اصابت قرار گرفت و ۶۸ دانش‌آموز به شهادت رسیدند و ما کاری برای آن‌ها نکرده‌ایم.

وی تصریح کرد: به یاری پروردگار کار برگزاری کنگره شهدای ۶۸ شهید دانش‌آموز شروع شده و یک کنگره در شأن آن‌ها در سطح ملی و بین‌المللی برگزار خواهد شد.

امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: این مظلومیت جمهوری اسلامی و ددمنشی رژیم بعث باید به دنیا معرفی شود کشتار دانش آموزان در تهران نیز بسیار تلخ بود.

حسینی اضافه کرد: در ۱۳ آبان دانشجویان پیرو خط امام (ره) هجوم بردند به این جاسوسخانه و اطلاعات با ارزشی از دخالت‌ها و جاسوسی های آمریکا در ایران به دست آمد.

وی بیان کرد: قبل از این هیچ‌کس حق نداشت بر روی دیوار سفارت آمریکا یک خط بیاندازد، ولی با آغاز انقلاب سفارت آنان تسخیر شد.

امام‌جمعه بروجرد ادامه داد: آمریکا همواره بر علیه انقلاب اسلامی توطئه می‌کند و همچنان که طی این سال‌ها دشمنان با ایجاد فتنه در ایران به دنبال ضربه زدن هستند.

حسینی اظهار کرد: روزانه تعداد زیادی از زنان و کودکان در غزه با جنایات وحشتناک رژیم صهیونیستی قتل‌عام می‌شوند رزمندگان مقاومت فلسطین با عملیات طوفان الاقصی رژیم اسرائیل را با شکست سهمگینی روبرو کردند.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی برای جبران خسارات وارده، موشک باران مناطق مسکونی، بیمارستان‌ها و مدارس را در پیش گرفته است.

امام‌جمعه بروجرد با بیان اینکه آینده جهان از آن مسلمان است و رژیم صهیونیستی به‌زودی نابود خواهد شد، افزود: مهم‌ترین پیام راهپیمایی امروز به دوستان ما در غزه و سایر نقاط جهان این است که ما پشتیبان رزمندگان فلسطین هستیم و جبهه مقاومت پیروز میدان خواهد بود.

حسینی اضافه کرد: پیام این حضور به دشمنان این است که از جمعیت انبوه حضور امروز مردم در این راهپیمایی بترسند، از این اراده قوی بترسند و استکبار جهانی از شکست‌هایی که خورده است، عبرت بگیرد.

وی بیان کرد: ۱۳ آبان یادآور ایستادگی و از جان گذشتگی دانش‌آموزانی است که برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران در چنین روزی جان خود را فدا کردند و امروز همه دانش‌آموزان با حضور پرشور خود اعلام کردند که راه شهدا را در گام دوم انقلاب ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha