• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402081309533
  • منبع : نمایندگی خوزستان

اعلام زمان‌بندی و شرایط ارائه وام دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز 

اعلام زمان‌بندی و شرایط ارائه وام دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز 

ایسنا/خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز زمان‌بندی و شرایط ارائه وام به دانشجویان متقاضی وام تحصیلی صندوق رفاه دانشجویان نیم‌سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ را تشریح کرد. 

به گزارش ایسنا، دانشگاه شهید چمران اهواز اعلام کرد: با توجه به بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان مبنی بر پرداخت وام با اولویت دانشجویان مستعد کم بضاعت، بدین وسیله زمان‌بندی ثبت نام وام تحصیلی را به شرح زیر اعلام می‌شود. 

دانشجویان متقاضی باید در بازه زمانی قید شده در این اطلاعیه، ابتدا نسبت به تشکیل پرونده، تکمیل و بررسی اطلاعات فردی و تحصیلی و بارگذاری مدارک و مستندات مربوطه و ثبت درخواست وام در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس https://refah.swf.ir اقدام کنند و مدارک لازم را حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از ثبت درخواست وام به اداره رفاه دانشجویی دانشگاه تحویل دهند. 

الف: زمان ثبت نام: 
از تاریخ ۱۶ تا ۳۰ آبان‌ماه 

ب: مدارک مورد نیاز برای بارگذاری در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان: 
 ۱- سند تعهدنامه دانشجویی، تصویر آخرین حکم استخدامی ضامن (دانشجویان گرامی ضمن مطالعه آیین‌نامه پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی و آگاهی از شرایط ضامن‌های وام‌های دانشجویی نسبت به تنظیم سند تعهدنامه دانشجویی اقدام کنند.) 

تذکر: دانشجویانی که در نیم‌سال‌های گذشته از وام‌های دانشجویی بهره‌مند شده‌اند نیازی به ثبت و ارائه مجدد سند تعهدنامه دانشجویی ندارند. 
۲- لازم به ذکر است با توجه محدودیت اعتبار تخصیص‌یافته برای وام تحصیلی امکان تایید تقاضاهای وام محدود خواهد بود. 

تذکر: طبق مقرارت صندوق رفاه دانشجویان، وام به دانشجویان شاغل، بورسیه و تعهد دبیری تعلق نمی‌گیرد.
برای مطالعه آیین‌نامه پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی  و شرایط بهره‌مندی از وام‌های دانشجویی و دسترسی به نمونه فرم سند تعهدنامه دانشجویی به نشانی https://scu.ac.ir/web/students/ مراجعه کنید یا با شماره‌های ۰۶۱۳۳۲۲۶۶۰۰ تا ۰۶۱۳۳۲۲۶۶۰۹ داخلی ۵۴۳۰ و ۵۴۹۰ تماس بگیرید. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha