• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402081309538
  • خبرنگار : 50039

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان عنوان کرد؛

جریحه‌دار شدن احساسات دانش‌آموزان کشورمان از حوادث غزه

جریحه‌دار شدن احساسات دانش‌آموزان کشورمان از حوادث غزه

ایسنا/گلستان مدیر کل آموزش و پرورش گلستان با بیان این که فلسطینیان سربلند از آزمون پیش رو بیرون می‌آیند، گفت: قطعاً ماحصل این مقاومت پیروزی است.

سیدرضا نظری عصر امروز در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه حوادث نوار غزه و نسل کشی سازماندهی شده فلسطینیان به دست مستکبران، سبب شد تا راهپیمایی ۱۳ آبان امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، اظهار کرد: امروز در دنیا تفکری جدید ناشی از تفکر سردار دل‌ها «شهید حاج قاسم سلیمانی» برای مقابله با مستکبران شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان سال جاری با ایستادگی و مقاومت مردم غزه در مقابل رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی مصادف شد، ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از دانش‌آموزان و کودکان فلسطینی در موشک باران وحشیانه رژیم صهیونیستی جان خود را از دست می‌دهند، به همین دلیل احساسات دانش‌آموزان کشورمان جریحه‌دار شده و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی شرکت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، تخریب مدارس و مساجد در نوار غزه را از دیگر اقدامات ددمنشانه صهیونیسم‌ها دانست و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان گلستانی در کنار دیگر هموطنان خود در ایران اسلامی با مشارکت در این راهپیمایی، ضمن فریاد شعار «مرگ بر اسرائیل»، این نوید را به دانش‌آموزان فلسطینی دادند که ماحصل این مقاومت پیروزی است و قطعاً سربلند از این آزمون بیرون می‌آیند.

وی پشتیبانی از ولایت فقیه را مهمترین و بارزترین ویژگی دانش‌آموز نسل جدید عنوان کرد و گفت: آنها پیرو امر ولایت فقیه هستند و هرچه که ایشان رهنمون کنند را بی‌وقفه انجام می‌دهند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه «تحصیل، تهذیب و ورزش» سه اصل سفارش شده مقام معظم رهبری برای دانش‌آموزان است، تصریح کرد: این سه اصل سرلوحه دانش‌آموزان گلستانی بوده و این را یقین بدانید که در آینده‌ای بسیار نزدیک دانش‌آموزان این استان قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری بیش از گذشته سپری خواهد کرد.

وی دانش‌آموزان تراز اول انقلاب را عالم و آگاه به همه امور برشمرد و اضافه کرد: ایران اسلامی رو به پیشرفت است و دانش‌آموزان نقش مهمی را در این پیشرفت خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha