• یکشنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402081409775
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نماینده پارس آباد در مجلس:

همکاری سازمان منابع طبیعی کشور را برای توسعه شهر پارس آباد نیازمندیم

همکاری سازمان منابع طبیعی کشور را برای توسعه شهر پارس آباد نیازمندیم

ایسنا/اردبیل نماینده مردم شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه بافت شهری پارس آباد همکاری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور را نیازمندیم.

به گزارش ایسنا، عباس جهانگیرزاده ۱۴ آبان در جمع خبرنگاران نیاز شهر پارس آباد به توسعه فیزیکی را ضروری دانست و خواستار همکاری و مساعدت های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در راستای واگذاری زمین های اطراف شهر پارس آباد شد.

نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی شهرستان پارس آباد را بعد از اردبیل مرکز استان پرجمعیت ترین شهرستان دانست و افزود: وضعیت فعلی شهر پارس آباد برای این تعداد جمعیت پاسخگو نیست و توسعه زمین های شهری را پیگیری می کنیم.

جهانگیرزاده ضمن اشاره به اینکه برای تأمین زمین آرامستان شهر پارس آباد با مشکل جدی روبرو هستیم، اضافه کرد: احداث شهرک اداری و توسعه فضای شهری پارس آباد حق طبیعی مردم این شهرستان می باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه شهرستان پارس آباد دارای ۱۸۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور جمهوری آذربایجان است، تصریح کرد: هنگ مرزی شهرستان پارس آباد اختصاص یک هکتار از منابع طبیعی شهرستان را درخواست داده است و تأمین آن در کنار احداث آرامستان و شهرک اداری از اولویت های شهرستان حوزه انتخابیه و مطالبات به حق مردم می باشد.

وی مهاجرپذیری شهرستان پارس آباد را یادآور شد و خاطرنشان کرد: اسکان جمعیت و ایجاد زیرساختهای شهری لازمه پاسخگویی به جمعیت ساکن است و با توجه به استعداد کشاورزی شهرستان و مهاجرپذیری آن، نیازمند توسعه مناطق شهری می باشیم.

جهانگیرزاده در بخش دیگری از سخنان خود از قرارداد و انحصار زراعت چوب در دستان ۲۰ نفر در شهرستان پارس آباد گلایه کرد و ادامه داد: افراد دیگری برای زراعت چوب به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان درخواست داده اند، اما تاکنون ترتیب اثر داده نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha