• یکشنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402081409840
  • منبع : نمایندگی مازندران

استاندار مازندران:

خسارت اولیه سیل غرب مازندران، ۲۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است

خسارت اولیه سیل غرب مازندران، ۲۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با اشاره به اینکه سیلاب روز گذشته به اراضی کشاورزی، تاسیسات و ابنیه فنی و ۲۰ واحد مسکونی در عباس آباد خسارت وارد کرد، گفت: براوردهای اولیه خسارت سیل روز ۱۳ ابان در مازندران، حدود ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است و کارشناسان در حال بررسی خسارت وارده بخش‌های مختلف هستند.

سید محمود حسینی پور امروز در بازدید از مناطق سیل زده غرب مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سیلابی که در منطقه عباس آباد شاهد بودیم به ۶ پل خسارت جدی وارد کرد و خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم.

وی افزود: با تدابیری که مسئولان قبل از وقوع بارش باران شدید روز گذشته در مازندران ایجاد کردند موجب شد تا خسارت‌ها کاهش پیدا کند.

به گفته استاندار مازندران، جاده‌های مواصلاتی و راه‌های روستایی و دو خودرو از همشهریان عباس آبادی دستخوش سیل روز گذشته در مازندران شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه اسیب شناسی نسبت به سازه‌هایی که در مسیر رودخانه ایجاد می‌شود نشان می دهد که پیمانکار کار را نیمه تمام رها کرده و دارای مشکلاتی بوده است، خاطرنشان کرد: اگر تمام ملاحظات هر سازه مورد دقت و توجه قرار گیرد شاهد این اتفاقات و خسارت‌ها نخواهیم بود.

سیل به 15 روستای غرب مازندران خسارت زد

فرماندار چالوس هم در خصوص خسارت سیل روز گذشته در این شهرستان به خبرنگار ایسنا گفت: از روز گذشته فیلم‌های متعددی از سیل غرب مازندران در فضای مجازی منتشر شد نیروهای کمکی و بسته‌های معیشتی به سمت نوشهر و چالوس هدایت شد.

رستم زرودی افزود: در همان ساعات اولیه بحران سیل در غرب مازندران، گروه‌های جهادی اقدامات لازم جهت امدادرسانی را به خانواده‌های خسارت دیده داشتند.

وی با اعلام اینکه شرکت توزیع برق نسبت به برقراری برق اقدام کرد، یادآور شد: سیلاب روز گذشته به ۱۵ روستا در بخش مرکزی و تاسیسات و ابنیه فنی بخش شهری چالوس خسارت وارد کرد.

سرپرست فرمانداری چالوس تصریح کرد: در حال حاضر ۷ اکیپ از طرف بنیاد مسکن برای برآورد خسارت واحدهای مسکونی خسارت دیده و یک تیم کارشناسی هم از جهادکشاورزی برای برآورد هزینه خسارت، زمین‌ها و تاسیسات کشاورزی اسیب دیده در سیل، به غرب مازندران اعزام شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha