• یکشنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402081409860
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

بازیکن ملی‌پوش هندبال:

انتظار زیادی از ما نبود / هم‌باشگاهی‌ها در تیم‌ملی هماهنگ‌تر هستند

انتظار زیادی از ما نبود / هم‌باشگاهی‌ها در تیم‌ملی هماهنگ‌تر هستند

ایسنا/اصفهان بازیکن ملی‌پوش تیم هندبال گیتی‌پسند گفت: بازی‌های سختی داشتیم و انتظار زیادی از ما نبود، ولی تلاش خود را کردیم که بتوانیم از این گروه به مراحل بالاتر دست پیدا کنیم. در اردوی قطر با تیم‌ ملی کشورهایی از قبیل ژاپن، کویت، بحرین و قزاقستان به رقابت پرداختیم که در نهایت از راهیابی به مرحله بعد بازماندیم.

در اردوی تیم ملی هندبال کشورمان به میزبانی قطر، با تیم‌ ملی کشورهایی از قبیل ژاپن، کویت، بحرین و قزاقستان به رقابت پرداختیم که نتیجه این بازی‌ها ۲ برد و ۲ باخت بود و از راهیابی به مرحله بعد بازماندیم.

رضا عزتی، هندبالیست تیم گیتی‌پسند که برای اولین بار به اردوی تیم ملی دعوت شده بود نیز در این مسابقات حاضر بود که در خصوص دعوت خود به تیم ملی، اظهار کرد: در طول تمرینات بدنسازی تیم به اردوی تیم ملی دعوت شدم. پس از گذشت ۳-۴ روز تمرین، انتخاب و همراه با تیم، عازم قطر شدم. کادر فنی و هم‌تیمی‌ها از نظر علمی و تجربی خوب بودند و برای من که به تازگی به این جمع اضافه شده بودم، تجربه خوبی بود.

او افزود: قطعا چون اولین تجربه حضور من در تیم ملی بود، بیشتر تلاش خواهم کرد تا در دوره‌های بعد نیز تیم را همراهی و برای کشور افتخارآفرینی کنم.

هندبالیست گیتی پسند ادامه داد: چیزی کم نبود و هوای ما را به خوبی داشتند. علاوه بر ژاپن که قهرمان این دوره بود و به انتخابی المپیک راه پیدا کرد، با کویت و بحرین که تیم دوم آسیا است، هم‌گروه بودیم.

عزتی تصریح کرد: بازی اول که با شکست ما به پایان رسید، بسیار سخت بود. حتی بازی دوم، در مقابل کویت نیز دشوار و پایاپای بود که موفق به برد آن شدیم. در سومین بازی که به رقابت با قزاقستان پرداختیم، به دلیل اینکه این تیم از سایر هم‌گروهی‌هایمان ضعیف‌تر بود، راحت‌تر موفق به شکست آن شدیم و در چهارمین بازی که آن نیز سخت و نفسگیر بود، تجارب خوبی کسب کردیم.

او اضافه کرد: در آخرین رقابت که در مقابل عربستان به میدان رفتیم نیز بازی خوبی را ارائه کردیم و موفق به کسب نتیجه از آن شدیم.

این ملی‌پوش گفت: بازی‌های سختی داشتیم و انتظار زیادی از ما نبود، ولی تلاش خود را کردیم که بتوانیم از این گروه به مراحل بالاتر دست پیدا کنیم. شاید به دلیل تجربه بیشتر یا بهتر ظاهر شدن بود که سایر تیم‌ها نتیجه گرفتند و موفق به صعود به مراحل بالاتر شدند.

عزتی خاطرنشان کرد: ملی‌پوشانی که از تیم گیتی‌پسند به این اردو دعوت شده بودیم، به دلیل اینکه با یکدیگر تمرین داشتیم و هماهنگ بودیم، در طول بازی بهتر و راحت‌تر یکدیگر را پیدا می‌کردیم و نشان دادیم که با سبک بازی هم آشنا هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha