• یکشنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402081410009
  • خبرنگار : 50300

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان خبر داد

۲۰ آبان، آخرین مهلت ثبت‌نام مسابقات مهارتی نیروهای مسلح

۲۰ آبان، آخرین مهلت ثبت‌نام مسابقات مهارتی نیروهای مسلح

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان آخرین مهلت ثبت نام نخستین دوره مسابقات مهارتی سربازان ماهر نیروی مسلح را ۲۰ آبان‌ماه اعلام کرد و گفت: این مسابقات بین تمامی سربازان وظیفه ماهر سراسر در چهار سطح شهرستان، استان، سازمان اعم از ارتش، سپاه، فراجا و وزارت دفاع و سراسری برگزار می‌شود.

شهرام ملایی هزاروندی در  نشست هماهنگی برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح که امروز (۱۴ آبان‌ماه) با حضور نمایندگان ارتش، سپاه، فراجا و وزارت دفاع در سالن مهارت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، ارتقا و کسب مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برای توانمندسازی این قشر از جامعه به منظور ورود به بازار کار پس از پایان خدمت دوره ضرورت است.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: ثبت‌نام اولین دوره مسابقات مهارتی سربازان ماهر وظیفه نیروهای مسلح تا ۲۰ آبان‌ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به یگان خدمتی خود، نسبت به ثبت‌نام در این دوره از مسابقات اقدام کنند.  

ملایی هزاروندی عنوان کرد: با توجه به رتبه اول خوزستان در کشور در حوزه مهارت‌آموزی  سربازان، باید در این دوره از مسابقات با قدرت و در شأن استان خوزستان شرکت کنیم.

وی افزود: این مسابقات بین تمامی سربازان وظیفه ماهر سراسر در چهار سطح شهرستان، استان، سازمان اعم از ارتش، سپاه، فراجا و وزارت دفاع و سراسری برگزار می‌شود و همه یگان‌های نیروهای مسلح و سربازان ماهر در آن مشارکت می‌کنند.

ملایی هزاروندی ادامه داد: نفرات برگزیده سربازان ماهر ۱۵ رشته مهارتی ارتش، سپاه، فراجا و وزارت دفاع پس از رقابت از هر سازمان ۱۵ نفربرگزیده پس از حضور در اردوی مهارتی وشرکت در دوره های باز آموزی به رقابت های ملی اعزام می شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان بر  شناسایی نفرات نخبه، تشکیل کمیته فنی و کمیته روانشناسی و رعایت نظم و انضباط، تشویق نفرات برتر و تمرین افراد برگزیده در زمینه پژوه‌های مسابقات ملی مهارت تاکید کرد.

وی گفت: این مسابقات در ۱۵ رشته اعم از تیراندازی، امداد و نجات شامل خودامدادی و دیگرامدادی، حفاظت فیزیکی، آمادگی جسمانی، نرم‌افزار برنامه‌نویسی پایتون، تعمیرکار خودروی سبک، تعمیرکار سخت‌افزار تلفن همراه، تعمیرکار آبگرمکن دیواری و پکیج، نانوایی سنتی لواش، آرایشگری مردانه، درب و پنجره‌ساز پروفیل آهنی، نصاب و تعمیرکار کولرهای گازی دریچه‌ای و اسپلیت، آشپزی سنتی و تعمیرکار برق خودرو برگزار خواهد شد.

ملایی هزاروندی خاطرنشان کرد: برگزاری مرحله پایانی مسابقات و اعلام برگزیدگان نهایی در دهه فجر خواهد بود.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha