• یکشنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402081410136
  • خبرنگار : 50175

معاون استاندار لرستان:

یکی از مهم‌ترین مولفه‌های انتخابات موضوع مشارکت مردم است

یکی از مهم‌ترین مولفه‌های انتخابات موضوع مشارکت مردم است

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های انتخابات موضوع مشارکت مردم است و مدیران باید سبب رضایت‌مندی مردم شوند.

مسلم مرادی امروز ۱۴ آبان‌ماه در جلسه شورای اداری بروجرد که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شرایط خاص و حساسی بر خاورمیانه حاکم است و همه باید هوشیار باشیم که در این فرایند تحولات رخ خواهد داد و پیروزی مردم غزه نزدیک است ما هم همدرد و همراه این مردم هستیم و امیدواریم که ریشه ظلم و ستم کنده شود.

وی تصریح کرد: اسفندماه امسال انتخابات برگزار خواهد شد که از امروز ثبت نام داوطلبین خبرگان رهبری آغاز شده و داوطلبین می توانند تا ۲۱ آبان ماه به فرمانداری خرم آباد یا وزارتخانه مراجعه کنند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: چشم طمع دشمن به این انتخابات است و باید هوشیار باشیم و این انتخابات باید رصد کنیم و نگذاریم که دچار مشکل شود.

مرادی اضافه کرد: برای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در مردادماه امسال پیش ثبت نام  انجام شد که ۲۲۱ نفر در بروجرد ثبت نام کردند.

وی بیان کرد: در مهرماه سال جاری ثبت نام اصلی برگزار شد که ۱۲۰ نفر ثبت نام کردند که از این افراد ۱۰۶ نفر آقا و ۱۴ نفر خانم هستند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: ستاد انتخابات شهرستان بروجرد در فرمانداری تشکیل شده و همه مدیران موظف به همکاری با ستاد انتخابات هستند، همه دستگاه‌ها باید برنامه‌های خود را برای مشارکت در انتخابات اعلام کنند.

مرادی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های انتخابات موضوع مشارکت مردم است که مدیران ادارات باید توجه داشته باشند تا با ارائه خدمات مناسب سبب رضایت‌مندی مردم شوند.

 وی تصریح کرد: در برخی ادارات و دستگاه‌ها با ارباب رجوع رفتار خوبی انجام نمی‌شود، روزانه عملکرد ادارات رصد می‌شود، مدیران همواره در اوایل هفته با پرسنل نشست و هم‌اندیشی داشته باشند تا تکریم ارباب و رجوع به خوبی انجام شود.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: عملکرد خوب ادارات باعث می‌شود مردم به نظام و انقلاب دلگرم شوند، در برگزاری انتخابات از ظرفیت نیروی انسانی ادارات استفاده خواهد شد که نیاز است مدیران همکاری کنند.

مرادی اضافه کرد: برای ایام انتخابات هفت شعبه ویژه بانوان در نظر گرفته شده است و همه تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب مقوله مهم مبارزه با فساد است مدیران به این مقوله توجه کنند. مبارزه با فساد نیز از اولویت‌های مهم است که باید رعایت شود، یکی از آرمان‌های انقلاب مبارزه با فساد بود و مبارزه با فساد در کلان کشور در اولویت است.

معاون استاندار لرستان با اشاره به ستاد بحران، افزود: راهداری باید مسیر روستاهایی که ممکن است دچار مشکل شوند را از هم‌اکنون برنامه‌ریزی و مخابرات شعبه‌های اخذ رای را از نظر آنتن‌دهی و اینترنت بررسی کند.

مرادی با بیان اینکه مصوباتی که از فرمانداری می‌آید مثل قانون هستند که باید اجرا شود، اضافه کرد: هر فرد و مقامی که وارد شهرستان می‌شود باید فرمانداری شهرستان در جریان باشد و جلسات و همایش‌ها بدون هماهنگی با فرمانداری برگزار نشود و تمام موضوعات باید از کانال فرمانداری عبور کند.

وی اظهار کرد: متاسفانه برخی از پرسنل ادارات در سر کار حاضر نیستند که این موضوع بررسی و مدیران لازم است نسبت به این افراد طبق قانون برخورد کنند.

فرماندار بروجرد با اشاره به حل مشکلات روستاها، گفت: در این راستا جلسه شورای اداری در روستا با حضور برخی از مدیران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha