• یکشنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402081410142
  • منبع : بازار

ایران پرچم، تولیدکننده انواع پرچم ایران

ایران پرچم، تولیدکننده انواع پرچم ایران

مجموعه ایران پرچم مرکز تخصصی چاپ پرچم با بیش از ۲۰ سال سابقه در تولید انواع پرچم تشریفاتی، تبلیغاتی، مذهبی و ملی در خدمت مشتریان گرامی است.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت ایران پرچم، توانایی تولید و چاپ انواع پرچم اهتزاز، پرچم‌های تشریفاتی، پرچم‌های رومیزی و پرچم‌های ساحلی را دارد. یکی از محصولات کاربردی و پرفروش این مجموعه پرچم ایران بوده که در اینجا با مدل های ومتنوع آن و روند تولید پرچم از صفر تا صد آشنا می شوید.

چاپ پرچم ایران تشریفات

پرچم ایران تشریفاتی، یکی از پرچم های مهم و کاربردی در شرکت و مجموعه های مختلف بوده که در ایران پرچم تولید و بفروش میرسد. برای تولید این پرچم از پارچه ساتن و مخمل استفاده می‌گردد. سفارش و خرید پرچم ایران تشریفاتی را بدون ریشه(لیزری) یا با ریشه دوبل امکان پذیر است. علاوه بر ریشه دوزی، امکان خرید پرچم همراه با پایه پرچم در رنگ طلایی، نقره ای و مشکی وجود دارد. انتخاب پرچم ایران تشریفاتی از شرکت ایران پرچم به عنوان یک نماد ارزشمند برای مراسم ها و تشریفات شما یک انتخاب دقیق است.

ایران پرچم تولیدکننده انواع پرچم ایران

پرچم ایران رومیزی

پرچم رومیزی ایران در ادارات و شرکت ها روی میز و پیشخوان ها قرار گرفته و دیدی بسیار عالی دارند. پرچم ایران رومیزی بالاترین تنوع و با قیمت بسیار مناسبی در مجموعه تولید و بفروش میرسد. امکان انتخاب نوع پارچه و نوع پایه پرچم رومیزی وجود داشته و قیمت نهایی پرچم به تعداد سفارش شما بستگی دارد. به این صورت که هر چه تعداد سفارش بالاتر باشد قیمت نهایی پرچم ارزان تر خواهد بود.

ایران پرچم تولیدکننده انواع پرچم ایران

پرچم اهتزاز ایران

پرچم اهتزاز در مکان های عمومی مانند اتوبان‌ها، بزرگراه، میادین ورودی مجموعه و شرکت ها نصب و استفاده میشود. استفاده از چندین پرچم اهتزاز در کنار هم باعث جلب نظر مردم به پرچم میشود. این نوع پرچم دارای ابعاد بسیار گسترده و بزرگی بوده و در شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت بالایی دارند. بهترین نوع پارچه برای پرچم ایران اهتزاز سوپر ساتن بوده که از وزن و مقاومت بسیار بالا و خاصی برخوردار است.  علاوه بر پرچم اهتراز، ایران پرچم میله و دکل پرچم را در ارتفاع های مختلف و با قیمت ویژه تولید می نماید.

رنگ پرچم ایران

رنگ پرچم ایران، نمایانگر تاریخ، ارزش، وحدت و افتخار مردم ایران است. قدمت و تاریخ رنگ پرچم ها به گذشته های بسیار دور برگشته و سابقه طولانی در پرچم ایران دارد. رنگ های پرچم ایران سبز، سفید و قرمز که هر کدام نمادی از سرزمین مادریمان است. رنگ سبز پرچم نماد طبیعت زیبا ایران، رنگ سفید نمادی صلح و صلح دوستی مردم و رنگ قرمز نشانی از فداکاری مردمان ایران در راه پاسداشت کشور است.

  • رنگ سبز: رنگ سبز در پرچم ایران نمادی از رشد و آبادی و آرمان های ملت ایران است. این رنگ نماد توسعه و آینده نگری در کشوری که غنی از منابع و ثروت طبیعی است. ملت ایران به دنبال داشتن یک کشور آباد و توسعه یافته برای خود و نسل های آینده اش است.
  • رنگ سفید: رنگ سفید در پرچم نمایانگر صلح طلبی و صلح دوستی ملت است. این رنگ نماد صلح و آرامش بوده که از دین اسلام و طبق تعالیم دین اسلام گرفته شده است.
  • رنگ قرمز: رنگ قرمز نمادی از شادی و نشاط و نیز صلابت و پایداری در مقابل دشمنان و بدخواهان میباشد. ملت ایران همواره در دفاع از کشور و سرزمین خود در طول تاریخ بسیار درخشان عمل کرده اند. این رنگ نمادی از خون ریخته شده در پاسداشت میهن میباشد.

خرید پرچم از بازار بزرگ

پرچم ایران یکی از اساسی ترین نمادها برای استفاده در مجموعه ها و شرکت ها مختلف است.

با توجه به این نکته خرید پرچم نیازمند دقت و خرید پرچم با کیفیت است. قیمت پایین پرچم نشان دهنده کیفیت یا طول عمر بالا پرچم نیست. به جای رفتن به دنبال بازار پرچم، کافیست به شرکت ایران پرچم مراجعه کرده و پرچم خود را مستقیم از تولیدکننده و بدون واسطه خریداری کنید. قیمت پرچم بصورت عمده و از یک عدد تا تیراژ بالا امکان خرید پرچم وجود دارد.

شرکت ایران پرچم

سایت irflag.com به عنوان یک مرجع تخصصی چاپ، تولید و سفارش و نیز خرید پرچم با سابقه نزدیک به ۲۰ سال در کشور شناخته میشود. در این سایت علاوه بر مشاهده محصولات تولیدی مجموعه امکان مشاهده، تصاویر ویدیو های آموزشی و معرفی انواع پرچم را نیز مشاهده کنید. همچنین از بخش ویدیوهای سایت امکان مشاهده تصویری نحوه نصب پرچم ساحلی، پرچم تشریفات و پرچم رومیزی قرار داده شده است.

مجموعه ایران پرچم تولیدکننده انواع پرچم تبلیغاتی و تشریفاتی شامل:

  • پرچم تشریفاتی
  • پرچم رومیزی
  • پرچم اهتزار
  • پرچم ساحلی
  • پایه و میله پرچم
  • دکل پرچم
  • بج سینه و انواع محصولات تبلیغاتی

اگر به دنبال خرید پرچم با بالاترین کیفیت وبهترین قیمت هستین پیشنهاد ما به شما شرکت ایران پرچم است. علاوه بر کیفیت و تخصص بالا در محصولات تبلیغاتی، پاسخگویی مناسب و در کوتاهترین زمان از دیگر شاخصه های مثبت و برجسته این شرکت است.

دفتر فروش:

تهران، میدان آرژانتین، خیابان بخارست، خیابان دوازدهم پلاک ۲/۱۹

شماره تماس:

۰۲۱۸۸۱۷۷۵۵۰

۰۹۱۲۳۸۶۸۷۰۰ (خانم حاتمی)

سایت:

Irflag.com

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha