• یکشنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402081410164
  • منبع : نمایندگی دانشگاه تهران

رئیس مرکز توسعه و سرمایه‌گذاری دانشگاه تهران:

در سال‌های آینده دانشگاه‌ها با کمبود بودجه مواجه خواهند شد

در سال‌های آینده دانشگاه‌ها با کمبود بودجه مواجه خواهند شد

رئیس مرکز توسعه و سرمایه‌گذاری دانشگاه تهران با بیان این‌که در سال‌های آینده دانشگاه‌ها با کمبود بودجه مواجه خواهند شد، گفت: تدوین برنامه محتوایی و نهادسازی به‌منظور توسعه منابع مالی دانشگاه یک امر ضروری است.

به گزارش ایسنا، دکتر علی مبینی‌دهکردی در نشست مشترک با دکتر حسین رضوان، رئیس دانشگاه بوعلی همدان که با هدف بررسی توسعه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در دانشگاه‌های کشور با تحلیل روند بودجه دانشگاه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های آینده دانشگاه‌ها با کمبود بودجه مواجه خواهند شد و توجه به موضوعات سرمایه‌گذاری و تأمین مالی یک پیش‌بینی واقع‌بینانه و آینده‌نگرانه است.

وی با اشاره به نتایج مطالعات انجام شده بر روی ۲۵ دانشگاه برتر جهان، گفت: تدوین برنامه محتوایی و نهادسازی به‌منظور توسعه منابع مالی دانشگاه یک امر ضروری است.

در ادامه این نشست، دکتر حسین رضوان، رئیس دانشگاه بوعلی همدان، کمبودهای مالی در سال‌های گذشته و پیش رو را چالش بزرگ دانشگاه‌ها اعلام کرد و بر ضرورت ایجاد مراکز توسعه و سرمایه‌گذاری در دانشگاه‌ها تأکید کرد.

همچنین دکتر هادی غفوریان یاورپناه، مدیرکل توسعه و تجاری‌سازی دانش‌بنیان دانشگاه تهران با تشریح فرآیند تدوین تا مرحله تصویب اساسنامه سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری دانشگاه‌ها آمادگی این مرکز را جهت انتقال تجربیات و همکاری‌های مشترک با دانشگاه بوعلی همدان را اعلام کرد.

در این نشست دکتر احمدی؛ مشاور اقتصادی رئیس دانشگاه بوعلی همدان، دکتر حمید مسعودیان؛ مدیر برنامه و بودجه و تشکیلات دانشگاه بوعلی همدان، دکتر جلال صادقیان؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه تهران و دکتر هادی غفوریان؛ مدیرکل سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی دانش‌بنیان دانشگاه تهران حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha