• یکشنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402081410240
  • خبرنگار : 71516

وزارت خارجه فلسطین درخواست وزیر صهیونیست برای استفاده از بمب هسته‌ای در غزه را محکوم کرد

وزارت خارجه فلسطین درخواست وزیر صهیونیست برای استفاده از بمب هسته‌ای در غزه را محکوم کرد

وزارت خارجه فلسطین اظهارات وزیر میراث رژیم صهیونیستی درباره حمله به غزه با بمب هسته‌ای را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما اظهارات نژادپرستانه و وحشیانه آمیخای الیاهو، وزیر میراث رژیم صهیونیستی و یکی از شرکای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در ائتلاف حاکم درباره حمله به نوار غزه با بمب هسته‌ای و کشتار ساکنان این منطقه را محکوم می‌کنیم. این اذعان واضحی به جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه ملت ما و کشتارهایی است که هر روز علیه غیرنظامیان در نوار غزه مرتکب می‌شود.

در این بیانیه آمده‌ است: این اظهارات انعکاس واضح اقدامات تحریک آمیز مقامات رژیم صهیونیستی برای نابودی نوار غزه و کوچاندن ساکنان آن است. این درخواست همچنین سیلی قوی به صورت تمام کشورهایی است که از رژیم صهیونیستی می‌خواهند به قوانین بین‌المللی و اصول حقوق بشر و حمایت از غیرنظامیان پایبند باشد.

این وزارتخانه اعلام کرد: چنین درخواست‌هایی ادامه مواضع و سیاست رژیم صهیونیستی است که حضور فلسطینی‌ها در سرزمین خود را انکار کرده و با به رسمیت شناختن حقوق آنها مخالف است و از فراهم کردن شرایط برای تحقق صلح و پایبندی به قطعنامه‌های بین‌المللی سر باز می‌زند. چنین درخواست‌هایی در راستای کشتار مردم نوار غزه و ریختن روزانه چندین تن بمب و مواد منفجره بر سر خانواده‌های فلسطینی در داخل منازلشان است.

پیش از این وزیر میراث رژیم صهیونیستی گفته بود که یکی از گزینه‌های پیش روی ارتش اشغالگر در غزه، انداختن بمب اتمی در نوار غزه است.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این اظهارات الیاهو، حضور وی در نشست کابینه را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha