• یکشنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402081410285
  • خبرنگار : 50136

یک مسئول اعلام کرد

انجام بیش از ۱۰ هزار خدمت غیر حضوری به مشترکین آب و فاضلاب خوی

انجام بیش از ۱۰ هزار خدمت غیر حضوری به مشترکین آب و فاضلاب خوی

ایسنا/آذربایجان غربی معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: از ابتدای سالجاری بیش از ۱۰هزار خدمت بصورت غیر حضوری از طریق پرتال شرکت و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان انجام شده است.

رعنا قدردان با بیان اینکه خدمات الکترونیک، خدماتی دو طرفه است که از طریق اینترنت و فضای مجازی به کاربران خدمت رسانی می‌کند و هدف آن ارائه سریع خدمات و انجام سریع کلیه امور بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل است، تصریح کرد: از ابتدای سالجاری ۱۰ هزار و ۵۲۵ خدمت بصورت الکترونیکی به مشترکان ارائه شده است که از این تعداد ۲ هزار و ۵۱۸ مورد واگذاری انشعاب و عقد قرادرداد، ۱۱۸ مورد تغییر کاربری و ۶۶۸ فقره تغییرذ مشخصات بوده است.

قدردان خاطرنشان کرد: به منظور توسعه دولت الکترونیک و طرح تکریم مراجعان، بیش از ۲۲ نوع خدمت غیرحضوری توسط این شرکت در پورتال شرکت و دفاتر پیشخوان به مشترکان ارائه می‌شود. 

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال ۶ هزار و ۹۰۳ فقره قبوض میان دوره در دفاتر پیشخوان به مشترکین صادر شده است. 

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی خاطرنشان کرد: از سالها قبل در ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و الکترونیک بحث های بسیاری وجود داشت و برخی خدمات کم و بیش از سوی دولت و ادارات به صورت الکترونیک درآمد و در آن روزها کمتر کسی فکر می کرد که این خدمات به چه میزان مفید خواهد بود، اما با وجود شیوع بیماری کرونا و جا خوش کردن آن در کشور اهمیت این موضوع بسیار زیاد و برای همه روشن شد. 

قدران ادامه داد: کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت و انرژی، کاهش فساد اداری و افزایش سطح آگاهی مردم، ایجاد اشتغال توسط بخش خصوصی، اجرای عدالت اجتماعی با استفاده از شفافیت و دسترسی به اطلاعات، کاهش شکاف دیجیتال بین بخش‌های روستایی و شهری، گسترش عدالت اجتماعی و اقتصادی در بین بخش‌های دورافتاده، بهبود شرایط اقتصادی و فراهم کردن فرصت‌های اقتصادی برای جوامع محروم ازمزیت های مهم تحقق دولت الکترونیک است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی ، وی گفت: علاوه بر سامانه یادشده، درگاه‌های دیگری شامل میز خدمت حضوری، میز خدمت الکترونیک و سامانه پاسخگویی ۱۲۲ برای ارائه خدمات به مشترکان شهرستان خوی نیز برقرار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha