• دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402081510498
  • خبرنگار : 71145

سی و یکمین روز عملیات طوفان الاقصی

جنگ دیوانه‌وار ارتش صهیونیستی با بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها/ تعداد شهدای غزه از ۱۰۰۰۰ تن گذشت

جنگ دیوانه‌وار ارتش صهیونیستی با بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها/ تعداد شهدای غزه از ۱۰۰۰۰ تن گذشت

جنگ غزه در حالی وارد سی و یکمین روز خود از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» شده‌ است که نیروهای اشغالگر همچنان به دلیل حملات مقاومت عملیات زمینی خود را به کندی پیش می‌برند و هر بار حملات هوایی بی‌سابقه به تاسیسات غیرنظامی و مسکونی انجام می‌دهند. آنها حملات به اطراف بیمارستان‌ها را افزایش داده‌اند.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه در تازه‌ترین آمار خود از تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرد تعداد شهدای غزه به بیش از ۱۰ هزار نفر رسیده است که بیش از ۶ هزار نفر آن کودکان و زنان بوده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت: اشغالگران تنها بیمارستان سلامت روان در نوار غزه را هدف قرار دادند. بیمارستان تخصصی کودکان الرنتیسی هدف قرار گرفته،  ۴ تن در مرکز انکولوژی کشته و ۷۰ تن زخمی شدند. اشغالگران جنگی دیوانه‌وار علیه بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها در نوار غزه به راه انداخته‌اند. اشغالگران در ساعات گذشته ۱۹ حمله داشتند که جان ۲۹۲ تن را گرفت. ۱۰۰۲۲ تن از آغاز تجاوز به شهادت رسیده‌اند، اشغالگران همچنان درباره وجود راهروهای امن برای آوارگان و پرسنل پزشکی دروغ می گویند. راهروهای امنی که اشغالگران از آن صحبت می کنند چیزی جز راهروهای مرگ نیستند. با ورود تجاوزکارانه به غزه، نظام سلامت کاملاً ناتوان شده است. از همه طرف‌ها می‌خواهیم برای ایجاد یک کریدور انسانی امن برای اطمینان از عبور کمک‌ها تلاش کنند. هدف‌گیری مستقیم نانوایی‌ها منجر به بحران بزرگی در تامین غذا برای مردم شده است. اشغالگران سکوت جهانی را به عنوان چراغ سبز برای ادامه کشتارهای خود دریافت می‌کنند. 

کمیسر کل آنروا نیز به الجزیره گفت: حدود ۵۰ مدرسه و تأسیسات این آژانس که ۷۰۰۰۰۰ آواره را در خود جای داده بودند، بمباران شدند.

حملات گردان‌های القسام به نظامیان صهیونیست

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد: از بامداد امروز (دوشنبه) چهار خودروی رژیم صهیونیستی را در حومه اردوگاه الشاطی و محله شیخ رضوان با گلوله‌های یاسین ۱۰۵ منهدم کرده‌است.

این گردان‌ها همچنین از انهدام یک فروند تانک رژیم صهیونیستی که به جنوب تل الهوا نفوذ کرده بود، خبر داد و گفت، آن را با راکت یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده‌است.

گردان‌های القسام در ادامه نیز از هدف قرار دادن نیروهای دشمن در حالِ نفوذ به شمال غرب بیت لاهیا با گلوله‌های خمپاره خبر داد.

گردان‌های القسام پیشتر هم گفت: با گلوله‌های خمپاره تجمع صهیونیست‌هایی که در حال نفوذ به شرق حجر الدیک بودند، هدف قرار دادیم.

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی تاکید کرد: تجمعات صهیونیست‌ها را در تله القاط در شمال غزه با خمپاره هدف قرار دادیم.

همچنین خبرنگار العربی الجدید از شنیده شدن صداهای درگیری مسلحانه بین مقاومت و ارتش اشغالگر در محورهای جنوب غزه و شمال غرب غزه خبر داد.

سقوط موشک گنبد آهنین بر سر صهیونیست‌ها و ناکامی آن در رهگیری موشک‌های غزه

رادیو ارتش اشغالگر نیز گزارش داد: یک موشک سامانه گنبد آهنین به دلیل نقص فنی در هنگام تلاش برای رهگیری موشک‌های غزه در تل‌آویو سقوط کرد و این حادثه در حال بررسی است.

جنگ دیوانه‌وار ارتش صهیونیستی با بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها/ تعداد شهدای غزه از ۱۰۰۰۰ تن گذشت

رسانه‌ها گزارش دادند، موشکی که یکشنبه شب توسط گنبد آهنین شلیک شد، نتوانست راکت‌های شلیک شده توسط حماس از نوار غزه را رهگیری کند و بر فراز یک منطقه مسکونی در مرکز اراضی اشغالی سقوط کرد.

رسانه‌های عبری افزودند که موشک گنبد آهنین در شهر ریشون لتزیون در نزدیکی تل‌آویو سقوط کرده‌است. ویدئویی پرتاب اولین موشک گنبد آهنین را برای رهگیری راکت‌های مقاومت از نوار غزه در پی به صدا درآمدن آژیرهای خطر نشان می‌دهد.

سایت العربی الجدید نیز در گزارشی آورده است، پس از عقب نشینی روز شنبه خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در حالِ نفوذ به شمال نوار غزه، روز یکشنبه برای پیشروی در محور شمالی و جنوبی شهر غزه، به خیابان «الرشید» مشرف به ساحل بازگشتند تا بتوانند نوار شمالی را از جنوب آن جدا کنند.

دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه گفت که نیروهای ارتش «محاصره شهر غزه را کامل و نوار را به دو بخش شمال و جنوب غزه تقسیم کردند.»

هاگاری در یک کنفرانس مطبوعاتی مدعی شد که ارتش به رهبری تیپ جولانی محاصره شهر غزه را تکمیل کرده و (ارتش) نیز به سواحل شهر رسیده‌است. وی افزود که این اقدام برای فشار بر جنبش حماس «بسیار مهم است».

روزنامه هاآرتص گزارش داد که نظامیان صهیونیست شهر غزه و اطراف آن را «از هوا، زمین و دریا» محاصره کرده‌اند و مقامات صهیونیست تخمین می‌زنند که نیروهای پیاده نظام در ۴۸ ساعت آینده وارد شهر غزه خواهند شد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی تا ساعت ۲ بعدازظهر به مدت چهار ساعت در حملات خود به نوار غزه وقفه ایجاد می‌کند.

در محور شمال غربی شهر غزه، نیروهای صهیونیست تلاش کردند از منطقه «مدرسه آمریکایی» در شهر بیت لاهیا (دورترین نقطه شمال غزه) به سمت حومه شهر غزه در حومه اردوگاه آوارگان فلسطینی الشاطی نفوذ کنند.

در محور جنوبی (جنوب شهر) در محله الزیتون و حومه منطقه تل الهواء، نیروهای اشغالگر تا خیابان ساحلی «الرشید» که از شمال غربی غزه به سمت جنوب آن امتداد دارد، نفوذ کردند تا بتوانند مناطق شمال نوار غزه را از جنوب آن جدا کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد، شب گذشته ۴۵۰ نقطه را در غزه بمباران کرده‌است.

از طرفی دیگر، امروز ارتش اشغالگر اعلام کرد: آژیر خطر در غلاف غزه در مناطق نتیف هعسرا، یاد مردخای و ایرز به صدا درآمد.

اما در سطح حملات صهیونیست‌ها، هواپیماها، توپخانه‌ها و قایق‌های جنگی طی ساعات گذشته بیش از ۱۰۰ حمله به شهر غزه و شمال نوار غزه انجام دادند و ساختمان‌های مسکونی، جاده‌ها و زمین‌های کشاورزی را به شکلی بی‌سابقه هدف قرار دادند.

رسانه‌های عبری اعلام کردند، اشغالگران مقر گروه رسانه‌ای فلسطین در برج الغفری در طبقه ۱۶ را هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن سه خبرنگار شد.

خبرنگار خبرگزاری شهاب نیز گزارش داد، حملات شدید شب گذشته برج اندلس در اطراف بندر غزه را منهدم کرد.

هواپیماهای اشغالگر خانه‌ای را در خیابان النصر، ساختمان الواحه در کنار ساختمان لبد و الصفدی را در مقابل سویدی النصر در شهر غزه بمباران کردند. هواپیماهای اشغالگر همچنین پرسنل آتش‌نشانی و دفاع مدنی را در حالی که برای نجات مجروحان حملات تلاش می‌کردند، هدف قرار دادند.

​حماس اعلام کرد: ارتش اشغالگر بیش از ۱۰۰ بیمارستان و مرکز پزشکی را هدف قرار داده و حدود ۱۶ بیمارستان در شمال غزه از کار افتاده‌اند.

جنگ دیوانه‌وار ارتش صهیونیستی با بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها/ تعداد شهدای غزه از ۱۰۰۰۰ تن گذشت

وزارت بهداشت غزه می‌گوید: رژیم صهیونیستی تنها بیمارستان مختص بیماران روانی در غزه و بیمارستان چشم را بمباران کرد.

نوار غزه از قحطی شدید رنج می‌برد

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه گفت: گزارش‌هایی از وجود صدها جسد شهدا در خیابان‌های غزه در پی حملات شب گذشته دریافت کردیم.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه تاکید کرد: از چهار روز پیش هیچ گذرگاه امنی برای عبور زخمی‌ها و انتقال‌شان به گذرگاه رفح باز نشده‌است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه گفت: شهروندان بیش از چهار ساعت را برای تهیه نان و سه ساعت دیگر را برای تهیه آب صرف می‌کنند. تیم‌های دولتی ۲۳۰۰ مفقود را ثبت کرده‌اند. این درحالی است که تعداد شهدای نوار غزه به ۹۷۷۰ نفر رسید که ۴۰۰۸ تن کودک، ۲۵۵۰ دختر و زن و ۵۹۶ سالمند و ۲۵۰۰۰ شهروند مجروح هستند. ۲۲۰ هزار واحد مسکونی بر اثر تهاجم آسیب دیده‌اند و ۴۰ هزار واحد مسکونی کاملاً آسیب دیده و غیرقابل سکونت شده‌اند.

دفتر رسانه‌ای دولتی در نوار غزه در خبری دیگر اعلام کرد که بمباران غزه در شامگاه یکشنبه توسط رژیم صهیونیستی باعث تخریب گسترده دو بیمارستان در شهر غزه شد.

سلامه معروف، سخنگوی دفتر اطلاع رسانی غزه روز دوشنبه گفت: بمباران اشغالگر باعث تخریب بخش‌های وسیع تنها بیمارستان روانی نوار غزه و بیمارستان چشم شد.

وی افزود: بمباران مستمر اشغالگران نوار غزه طی شب گذشته اطراف تمامی بیمارستان‌ها را هدف قرار داد. وی ادامه داد: اشغالگران به عمد نانوایی‌ها و همه منابع آب و انرژی خورشیدی را بمباران می‌کنند تا مردم را گرسنه نگه دارند. در ساعات آینده میزان جنایات اشغالگران آشکار خواهد شد.

همچنین مدیر کل بیمارستان‌های غزه تاکید کرد: اشغالگران توجیهات واهی برای هدف قرار دادن بیمارستان‌ها مطرح می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۶ بیمارستان غزه از کار افتاده‌است.

جنگ دیوانه‌وار ارتش صهیونیستی با بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها/ تعداد شهدای غزه از ۱۰۰۰۰ تن گذشت

وزارت بهداشت غزه نیز اعلام کرد، دست‌کم در حملات شب گذشته تاکنون ۲۰۰ تن شهید شدند.

رسانه‌های فلسطینی بامداد روز اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی طبقه سوم بیمارستان کودکان رنتیسی در غرب شهر غزه را بمباران کرد. رسانه‌ها گزارش دادند که پنج تن شهید و تعدادی زخمی شدند که از جمله آنها کودکان مبتلا به سرطان هستند. یک منبع پزشکی نیز گفت: هشت آواره در بمباران بیمارستان کودکان النصر و الرنتیسی به شهادت رسیدند.

سخنگوی منطقه‌ای یونیسف نیز اظهار داشت: بیش از ۴۰۰۰ کودک در غزه کشته‌ شده‌اند. آتش‌بس انسانی برای کودکان و خانواده‌ها یک ضرورت است. هدف قرار دادن کودکان و زنان در هر درگیری غیرقابل قبول است. ما نیاز به ورود مستمر و غیرمشروط کمک‌های فوری به غزه داریم.

در عین حال بامداد امروز شهر غزه شاهد انفجارهای مهیب و بمباران بی‌سابقه ارتش رژیم صهیونیستی بود که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی همراه با قطع خدمات ارتباطی و اینترنتی در این نوار منجر شد. این در حالی است که خبرنگار الجزیره از وصل شدن جزئی اینترنت در برخی مناطق غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، نیروهای رژیم صهیونیستی حملاتی را به مناطق مختلف نوار غزه انجام دادند که بیشتر آنها در نوار غربی و شمال غربی شهر غزه متمرکز بودند.

شهر غزه از زمین، دریا و هوا در محاصره و بمباران/ حمله القسام به صهیونیست‌ها

این خبرگزاری رسمی افزود که هواپیماهای جنگی همراه با توپخانه چندین حمله به اردوگاه شاطی و کل نوار غربی شهر غزه انجام دادند و همچنین اطراف بیمارستان الشفا را بمباران کردند.

شهر غزه از زمین، دریا و هوا در محاصره و بمباران/ حمله القسام به صهیونیست‌ها

دفتر رسانه‌ای دولتی در غزه تاکید کرد که ارتش اشغالگر در حال انجام «بمباران شدید» اطراف چندین بیمارستان در شمال نوار غزه است و قبل از آن ارتباطات تلفنی و اینترنت را قطع کرد. بیش از یک ساعت اطراف بیمارستان‌ها بمباران شدیدی را شاهد بودند.

به گفته همین منبع، بمباران‌ها به ویژه در نزدیکی بیمارستان الشفا، بزرگترین بیمارستان غزه ثبت شده‌است. خبرنگار المیادین نیز تأیید کرد که در نتیجه حمله‌ای به اطراف بیمارستان الشفا برق این بیمارستان قطع شد.

اشغالگران همچنین دست‌کم یک خانه را در دیرالبلح در مرکز نوار غزه بمباران و بیش از ۱۵ شهروند را که اکثر آنها کودکان و زنان بودند، شهید و زخمی کردند و همچنین چندین حمله به شرق اردوگاه البریج و اردوگاه المغازی انجام دادند. خبرنگار الجزیره گفت: بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی که دو خانه در دیرالبلح و الزوایده در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد، ۶۶ تن شهید و تعدادی مفقود شدند.

خبرنگار الجزیره در ادامه گزارش داد که بر اثر بمباران خانه‌ای در محله تل السلطان در غرب شهر رفح در نوار غزه، ۱۵ فلسطینی به شهادت رسیدند. همچنین در حمله صهیونیست‌ها به خانه‌ای در اردوگاه آوارگان جبالیا در نوار غزه، دو نفر شهید و چندین نفر زخمی شدند.

شهر غزه از زمین، دریا و هوا در محاصره و بمباران/ حمله القسام به صهیونیست‌ها

خبرنگار الجزیره گفت که جنگنده‌های اشغالگران بامداد امروز مناطق مسکونی در اردوگاه شاطی در غرب نوار غزه را بمباران کردند. این خبرنگار افزود که درخواست‌هایی برای تخلیه شهروندانی که در خانه‌های خود در اردوگاه گرفتار شده‌اند در میان بمباران‌های مداوم وجود دارد.

منابع محلی اعلام کردند که هواپیماهای رژیم صهیونیستی خانه‌ای در خیابان المحافظه در شهر خان یونس را بمباران کردند که منجر به شهادت سه شهروند از جمله یک کودک و مجروح شدن تعدادی دیگر شد درحالیکه تعدادی دیگر از شهروندان زیر آوار قرار گرفتند.

شهادت خبرنگاری دیگر در حملات صهیونیست‌ها به غزه

محمد الجاجه خبرنگار فلسطینی در حمله صبح امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، با شهادت این خبرنگار، شمار خبرنگاران شهید در غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته تا این لحظه به ۴۷ نفر افزایش یافت. تاکنون ده‌ها خبرنگار دیگر نیز در حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه زخمی شده‌اند.

سازمان بین‌المللی مهاجرت: غیرنظامیان غزه به شدت به آتش‌بس نیاز دارند

سازمان بین‌المللی مهاجرت اعلام کرد: غیرنظامیان غزه و خانواده‌های آواره با کودکانشان به شدت به آتش‌بس نیاز دارند. کارکنان بشردوستانه باید بتوانند با خیال راحت به غیرنظامیان غزه برسند و به آنها کمک کنند.

مسؤولان نهادهای بین‌المللی خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند

مسؤولان آژانس‌های اصلی سازمان ملل ضمن ابراز خشم خود از شهادت غیرنظامیان در غزه، برقراری آتش‌بسی فوری و انسانی در جنگ میان رژیم صهیونیستی و حماس را خواستار شدند.

روسای آژانس‌های وابسته به سازمان ملل با انتشار بیانیه مشترک غیرمعمولی خشم خود را از تعداد بالای تلفات غیرنظامیان در غزه ابراز کرده و خواستار برقراری یک آتش‌بس فوری و بشردوستانه‌ در جنگ میان رژیم صهیونیستی و حماس شدند.

سی‌ان‌ان: پنج کارمند دیگر سازمان ملل در ۴۸ ساعت گذشته در غزه کشته شدند

آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد: «با کشته شدن پنج کارمند دیگر آنروا طی ۴۸ ساعت گذشته تعداد کل کارمندان آژانس که از هفتم اکتبر تاکنون در غزه کشته شده‌اند به ۷۹ نفر رسیده‌است.»

فیلیپ لازارینی، رئیس آنروا گفت: «این میزان تلفات بیانگر بیشترین تعداد امدادگران سازمان ملل است که در درگیری‌ها در سراسر جهان در چنین مدت کوتاهی کشته شده‌اند.»

وی کارکنان آژانس را ستود که چگونه «به کار خستگی ناپذیر برای ارائه کمک‌های بشردوستانه» با وجود تلفات و آوارگی که تجربه می‌کنند، ادامه می‌دهند.

آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) همچنین اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ، ۴۸ سایت این سازمان در سراسر نوار غزه آسیب دیده‌است.

این آژانس گزارش داد که ۱.۵ میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند که نزدیک به نیمی از آنها در تاسیسات آنروا پناه گرفته‌اند.

این آژانس سازمان ملل می‌گوید که پناهگاه‌های آن به طور فزاینده‌ای شلوغ شده و تأسیسات آن در جنوب نوار غزه دیگر نمی‌تواند آوارگان جدید را در خود جای دهند و افزود که بسیاری از آواره‌ها در خیابان‌های نزدیک تأسیسات آنروا می‌خوابند.

آنروا: ارتباطمان با اکثر کارمندان آژانس در غزه قطع شده‌است

آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) روز یکشنبه اعلام کرد که ارتباط با اکثر کارمندان خود در داخل نوار غزه را از دست داده‌است. در بیانیه این آژانس آمده است: «در حال حاضر، نوار غزه با قطعی ارتباطات مواجه است و آنروا قادر به تماس با اکثر قریب به اتفاق تیم خود نیست.»

این سازمان خاطرنشان کرد که این سومین قطعی اینترنت در نوع خود طی ۱۰ روز است.

وزارت ارتباطات فلسطین اعلام کرد که اشغالگران برای سومین بار راه‌های ارتباطی بین‌المللی را قطع کردند که منجر به قطع کلیه خدمات ارتباطی و اینترنتی در نوار غزه شده است.

کشته شدن یک سرباز دیگر صهیونیست در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی صبح روز دوشنبه از کشته شدن یک سرباز دیگر خود در درگیری در نوار غزه خبر داد و تعداد کل سربازان کشته شده از هفت اکتبر را ۳۴۸ تن اعلام کرد.

شهر غزه از زمین، دریا و هوا در محاصره و بمباران/ حمله القسام به صهیونیست‌ها

به گزارش رسانه‌ها و منابع عبری، سرباز جدیدی که کشته شده گروهبان شاهار کوهن، ۲۲ ساله، نیروی زرهی در گردان نهم تیپ ۴۰۱ است که دیروز در حمله‌ای در شمال نوار غزه کشته شد. به این ترتیب تعداد سربازان صهیونیست کشته شده در عملیات زمینی در غزه به ۳۱ تن افزایش یافت.

تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

وزارت دفاع ایالات متحده (پنتاگون) گفت که لوید آستین وزیر دفاع در تماسی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر اهمیت حفاظت از غیرنظامیان در غزه و ارائه کمک‌ها تاکید کرد.

شهر غزه از زمین، دریا و هوا در محاصره و بمباران/ حمله القسام به صهیونیست‌ها

پنتاگون افزود که وزیر دفاع آمریکا به یوآو گالانت در مورد تعهد خود برای جلوگیری از ورود هر کشور یا گروهی به جنگ برای تشدید تنش اطمینان داده است.

نیروی دریایی آمریکا زیردریایی اتمی به منطقه فرستاده‌است

نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که یک زیردریایی اتمی خود را به خاورمیانه اعزام کرده‌است.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، فرماندهی مرکزی آمریکا «سنتکام» در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) نوشت: پنجم نوامبر سال جاری میلادی یک زیردریایی اتمی کلاس «اوهایو» به منطقه فرماندهی مرکزی این کشور رسیده‌است.

رئیس سیا وارد اراضی اشغالی شد

یک مقام آمریکایی گفت که ویلیام برنز، رئیس سیا روز یکشنبه برای دیدار با سیاستمداران و همتایان اطلاعاتی در سراسر خاورمیانه وارد اراضی اشغالی شد.

به گزارش ایسنا، این مقام گفت: «آنها در مورد موضوعات مهم دوجانبه از جمله وضعیت غزه، حمایت از مذاکرات درباره اسرای نزد حماس و تعهد آمریکا برای ادامه بازدارندگی بازیگران دولتی و غیردولتی از گسترش درگیری بین اسرائیل و حماس گفت‌وگو خواهند کرد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۶ ۰۳:۰۱

سلام علیکم رژیم صهیونیستی و شخص نتانیاهو بهمراه نظامیان آمریکایی صهیونیستی در غزه با بمباران مراکز درمانی و قطع آب و برق و سوخت و ارتباطات و افزایش کشته و زخمی کردن زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی نتیجتا جنایات جنگی و ضد بشری در غزه بدنبال کوچ اجباری فلسطینیان ساکن غزه هستند و بر این امر از طریق نام بردن از بمب اتمی و کشتار فلسطینی پافشاری می‌کند. بدون شک نتیجه فروپاشی نظام سلامت و درمانی و نبود امکانات اولیه زنده ماندن در نوار غزه نتیجه‌ای جز کوچ اجباری ساکنین آن ندارد. مرگ بر رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل و از خداوند متعال عدالت در مورد شخص جانی و دیکتاتوری ضد انسانی نتانیاهو و هوادارانش را خواستارم.