• دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402081510904

عضو شورای شهر شیراز خبر داد:

تهیه کاور زمین چمن ورزشگاه حافظیه با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان

تهیه کاور زمین چمن ورزشگاه حافظیه با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان

ایسنا/فارس رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز از کمک شورا و شهرداری شیراز به ورزشگاه حافظیه شیراز خبرداد و گفت: ۴۵۰ میلیون تومان از اعتبارات شهرداری شیراز در بخش ورزشی به تهیه کاور زمین چمن حافظیه اختصاص یافت.

محمدرضا هاجری، رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از کمک شورا و شهرداری شیراز به ورزشگاه حافظیه شیراز خبر داد و گفت: مساعدت شورا و شهرداری شیراز برای تهیه کاور زمین چمن ورزشگاه حافظیه بنابه درخواست مدیریت ورزش و جوانان شهرستان شیراز مبنی بر حفظ و نگهداری چمن ورزشی حافظیه برای استفاده تیم‌های فوتبال این شهر در طول سال و برگزاری مسابقات سراسری به لایحه تبدیل شد که پس از تصویب در صحن شورای شهر به تایید فرمانداری رسید.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز افزود: ۴۵۰ میلیون تومان از اعتبارات شهرداری شیراز در بخش ورزشی به تهیه کاور زمین چمن حافظیه اختصاص یافت.

وی با اشاره به اهتمام شورای ششم به سرانه ورزشی شهر شیراز، اظهار کرد: یکی از وظایف شورای شهر شیراز و شهرداری ایجاد زیرساخت‌های ورزشی محلات شهر شیراز به صورت آسان و با قیمت ارزان برای استفاده شهروندان است تا نشاط، شادابی و سلامتی در بین ساکنان این کلان‌شهر حفظ شود.

هاجری با بیان اینکه ۶۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح شهر برای برپایی پیاده‌روی خانوادگی ارتقا خواهد یافت، تصریح کرد: ساخت سالن سرپوشیده ورزشی چند منظوره در ۱۱ منطقه شهر شیراز در دستور کار قرار گرفته و درنظر داریم در مناطقی که از سرانه کمتر ورزشی برخوردار هستند دو سالن ورزشی احداث شود که اکنون در مرحله منقاصه و ساخت است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز در خصوص تکمیل ورزشگاه پارس این کلانشهر نیز گفت: در جلسه استاندار فارس با اعضای شورای شهر برای کمک در تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفره شهید سلیمانی و ورزشگاه چندمنظوره پارس شیراز اعلام آمادگی کردیم که مدیریت این دو ورزشگاه را شهرداری به عهده بگیرد یا به صورت هیئت امنایی اداره شود اما پس از مدتی با اعلام معاونان وزارت ورزش و جوانان بنا شد اعتبارات را تامین و ورزشگاه‌ها را تکمیل کنند.

وی با انتقاد از خلف وعده مسئولان و مدیران وزارتی برای تکمیل این دو ورزشگاه، تاکید کرد: به دلیل عدم تحقق وعده‌های مدیران پس از گذشت مدت زمان زیادی هیچ اقدامی در عمل انجام نشده است که این رویه موجب اثر بد بر روی اذهان شهروندان می‌گذارد.

هاجری ادامه داد: شیراز به عنوان یکی از شهرهای مهم جنوب کشور نیازمند ورزشگاهی درخور و مجهز برای میزبانی مسابقات و تمرین تیم‌های فوتبال این شهر دارد لذا با توجه به بودجه‌های دیگر، استفاده از ظرفیت صنایع و کارخانه‌های استان می‌توان این ورزشگاه‌ها تکمیل کرد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha