• دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402081510931
  • خبرنگار : 71516

حزب‌الله لبنان: آمریکا و اسرائیل در نهایت از این جنگ خسته خواهند بود

حزب‌الله لبنان: آمریکا و اسرائیل در نهایت از این جنگ خسته خواهند بود

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد که مقاومت در غزه قدرتمند است و تمام فشارهای رژیم صهیونیستی هیچ سودی نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: آنچه در غزه رخ می‌دهد همان روش آمریکا درباره قتل، ویرانی، محاصره و گرسنه نگه داشتن مردم است. غزه در اصل شاهد گرسنگی و محاصره به دلیل فشارهای آمریکا بود. این مشکلات معیشتی و اقتصادی در غزه که دلیل آن آمریکا است، یکی از عوامل و دلایل دستاورد عملیات طوفان الاقصی بود.

وی گفت: آمریکا یک قدرت و اراده شکست ناپذیر نیست. آمریکا که تمام سلاح‌های پیشرفته جهان را در اختیار دارد، می‌تواند کودکان را بکشد، خانه‌ها را ویران کند، شهرها را محاصره کند و هر طوری که می‌خواهد به مجازات افراد بپردازد، اما با تمام سلاح‌ها و ناوهای خود نمی‌تواند اراده‌ای را شکست بدهد که خود را تسلیم خداوند کرده‌است، مبارزه و مقاومت کرده و در جنگ پیروز شده و اراده آمریکا و رژیم صهیونیستی را در هم شکسته است.

هاشم صفی الدین گفت: آنچه در غزه رخ می‌دهد فجایعی بزرگ و قهرمانی‌ها و مقابله با این طرح آمریکا و رژیم صهیونیستی است. ما اعتماد کامل داریم که مقاومت در غزه قدرتمند و جسور است و مردم غزه قدرتمند، مبارز و صبور هستند. تمام حیله‌های آمریکا و حامیان آن و تمام فشارهای رژیم صهیونیستی با موشک‌های آمریکا و قتل و کشتار هیچ سودی نخواهد داشت. در نهایت آنها خودشان خسته خواهند شد. به ویژه اینکه آنها فکر می‌کنند روزی خواهد آمد که مبارزان حماس و جهاد اسلامی و تمام اعضای مقاومت خسته می‌شوند، اما این روز هرگز نخواهد آمد. چرا که مبارزان مقاومت فلسطین همه جسور، آموزش دیده و قادر به ادامه جنگ هستند. همانطور که آنها را با قدرت و عزم و اراده در تلویزیون‌ها می‌بینیم. آن‌ها در مقابل تانک‌ها ایستاده و آن را منهدم می‌کنند. چنین افرادی محال است که تسلیم شوند. آنها ثابت قدم باقی مانده و پیروز خواهند شد و کسانی که در نهایت خسته خواهند شد آمریکا و اسرائیل خواهند بود که شکست خورده و عقب نشینی خواهند کرد.

وی تأکید کرد: با همه این چالش‌های جدید می‌بینیم که در تمام درگیری‌های قبل صرف نظر از ماهیت و میزان و سطح آن چیزی که به ما قدرت و ثبات می‌داد، علم، فرهنگ، ایمان، جهاد شهدا و ثبات همه بود. اکنون مجددا ثابت می‌کنیم که این مقاومت، مقاومت پیروزی و عزم و اراده و مقاومت تمام شهدا است. این مقاومت هرگز شکست نمی‌خورد بلکه همواره حاضر، آماده و قدرتمند است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha